بطری پت چهارگوش از محصولات کاربردی در صنعت بسته بندی مایعات مانند آب معدنی به شمار می رود. این محصولات از مواد اولیه قابل بازیافت و مقاوم در برابر عوامل محیطی ساخته می شوند که قابلیت های متنوع و کاربردی فراوانی دارند. در این مقاله به بررسی مشخصات انواع بطری ساخته شده از جنس پت و چگونگی خرید عمده و ارزان از مراکز فروش و عرضه کنندگان مستقیم خواهیم پرداخت.

فروش عمده بطری پت چهارگوش

مشخصات بطری پلاستیکی پت چهارگوش

مشخصات بطری پلاستیکی پت چهارگوش پت مخفف کلمه پلی اتیلن ترفتالات بوده که به عنوان ماده اولیه برای تولید انواع بطری های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. بطری پلاستیکی پت به عنوان محصولی انعطاف پذیر با قابلیت بازیافت جایگزین مناسبی برای انواع مدل های قدیمی به شمار می رود. از این محصول عمدتاً برای تهیه و تولید انواع نوشیدنی ها مانند آب، نوشابه های گازدار و … استفاده می کنند.
از ترکیب پلیمرهای اتیلن گیلکول اصلاح شده و ترفتالات اسید خالص، پلاستیک و مواد اولیه برای ساخت انواع بطری های پت تولید می شود. درجه کیفی و میزان خلوص آنها نیز نقش مهم موثری در کیفیت نهایی بطری های تولیدی دارند.
یکی از نکات مهم برای تشخیص نمونه های اصل بطری پت چهارگوش و دیگر نمونه ها توجه به زیر بطری و علامت درج شده روی آن است. اگر عدد یک در وسط سه فلش هم جهت در زیر بطری وجود داشت به معنی پت بودن بطری مورد نظر است.

برخی از مشخصات بطری پلاستیکی پت که افزایش میزان مصرف آن در صنایع تولیدی را موجب شده است عبارتند از:

  • پایداری و مقاومت در برابر حرارت
  • وزن بسیار سبک و کم حجم
  • قابلیت استفاده در صنایع مختلف تولیدی
  • قابلیت بازیافت با کمترین هزینه ها
  • تولید در رنگ های شفاف، قهوه ای و شیری

مرکز خرید بطری پت چهارگوش

مرکز خرید بطری پت چهارگوش با توجه به قابلیت انعطاف مواد اولیه پلی اتیلن برای تولید این بطرها امکان طراحی و تولید آنها در اندازه و سایزهای مختلف امکان پذیر است. همین امر موجب شده تا علاوه بر صنایع مواد غذایی، شرکت های داروسازی، کودهای آلی و مواد شیمیایی نیز از بطری های پت چهارگوش، ساده و … در اندازه های مختلف استفاده نمایند. به همین علت و تحت تاثیر روند افزایش تقاضا برای خرید بطری پت، میزان تولیدات و بالطبع آن مراکز پخش عمده نیز در حال گسترش است. کلیه خریداران عمده برای استعلام و آگاهی از قیمت خرید و نوسانات بازار این محصولات می توانند به صورت آنلاین اقدام به کسب اطلاع کنند.
مشاوران و نمایندگان فروش این مرکز به عنوان بزرگترین عاملیت خرید و فروش بطری پت چهارگوش آماده همکاری با کلیه تولید کنندگان و خریداران عمده این محصولات در بازار سراسر کشور هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *