با توجه به اهمیت و فن آوری تولید و ساخت بطری های پلاستیکی آزمایشگاهی در حجم های مختلف، قیمت این محصول پلاستیکی برای مشتریان و فروشندگان آن بسیار اهمیت دارد.
شرکت های مختلف تولید مواد صنعتی و غذایی برای انجام فعالیت های تولیدی و اطمینان از کیفیت محصولات تولیدی خود اقدام به آزمایشات کیفی از محصولات خود می کنند. از این رو قسمتی در این کارخانجات تولیدی به احداث و راه اندازی آزمایشگاه های مجهز و بزرگ اختصاص می یابد و از طرف دیگر پرسنل مجرب و متخصصی نیز برای انجام فعالیت های آزمایشگاهی استخدام می کنند. علاوه بر سالن آزمایشگاه و پرسنل مجرب نیاز به وسایل و دستگاه های مختلف آزمایشگاهی از قبیل آون، خشک کن، اختلاط کن، میکروسکوپ و ظروف مختلف آزمایشگاهی است. در آزمایشگاه های مختلف برای انجام فعالیت های آزمایشگاهی نیاز به ظروف مختلف در حجم های متفاوت می باشد و بدون خرید و تهیه ظروف مناسب پلاستیکی امکان انجام آزمایش های گوناگون نمی باشد.

کاربرد فراوان بطری های پلاستیکی

بدون شک بطری های پلاستیکی یکی از پرکاربردترین ظروف آزمایشگاهی بوده که در موارد متعدد مورد استفاده قرار می گیرند. البته لازم به ذکر است که استفاده از بطری های پلاستیکی در صنعت و بسته بندی مواد غذایی و صنعتی نیز بسیار رایج و مرسوم است اما با توجه به کاربرد و مورد استفاده از بطری های پلاستیکی، نوع، شکل و جنس آنها متفاوت است به طوریکه بطری های پلاستیکی استفاده شده در صنعت غذایی برای بسته بندی نوشیدنیها، آب معدنی و بسیاری از آبمیوه ها باید کاملا بهداشتی و استریل باشد.

مقاومت بالای بطری پلاستیکی آزمایشگاهی

از طرف دیگر بطری های پلاستیکی آزمایشگاهی نیز باید جنس مرغوبی داشته و در مقابل مواد مختلف شیمیایی، گرما و سرمای شدید و بسیاری از شرایط محیطی مقاوم باشند زیرا این بطری ها در معرض مواد شیمیایی مختلف و شرایط محیطی دشوار قرار می گیرند و نباید آسیب ببینند.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *