در این مطلب ابتدا به بیان تعریف و تاریخچه ی بطری های پلاستیکی PET پرداخته، و سپس به بحث پیرامون بازار فروش آن پرداخته می شود.
برای بسته بندی نوشیدنی هایی مانند نوشابه، آب و غیره که هر روزه از مغازه ها آن را خریداری می کنید و می نوشید، از بطری های پلاستیکی PET استفاده می کنند. بیشتر مواد پلاستیکی برای سلامتی انسان، خطرناک هستند، اما پلی اتیلن ترفتالات ماده ای بدون خطر برای سلامتی آدمی به شمار می آید، و به همین دلیل از آن ظرف هایی برای بسته بندی مواد غذایی می سازند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این ماده ی بی نظیر برخلاف نامی که آن را می شناسند و به آن نامگذاری شده است، از ماده ی پلی اتیلن در ساختارش استفاده ای نشده است.
برای نخستین مرتبه در سال هزار و نهصد و چهل و یک میلادی، ماده ی PET تولید گشت و از آن زمان تا حالا برای بسته بندی مواد غذایی جورواجور از این ماده ی بی خطر بهره می برند.


بازار فروش و مشتریان بطری های پلاستیکی PET

بطری های پلاستیکی ساخته شده از ماده ی PET در زندگی روزمره ی هر انسانی که امروزه روی زمین زندگی می کند، استفاده ای انکار ناپذیر دارد.
مدیران کارخانه های نوشابه، آب آشامیدنی، کره ی بادام زمینی، شیرینی، نان و غذاهای منجمد از ظروف تهیه شده از ماده ی بی خطر PET برای بسته بندی بهره می برند.
از آنجایی که پلاستیک های ساخته شده از PET بسیار مقاوم و بادوام می باشند، چندین مرتبه قابل استفاده هستند، شفافیت پلاستیک های ساخته شده از PET، شکل پذیری بسیار آسان، مقاومت در برابر شکستن و مهم تر از همه، ارزان بودن آن برای تولیدکنندگان مواد غذایی بسایر مهم و جالب می باشد.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *