کارخانجات تولید بطری پلاستیکی کوچک با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و مواد درجه یک و مطابق با استانداردهای روز دنیا اقدام به تولید و عرضه ی این محصول می کند.

بطری های پلاستیکی در ابعاد مختلف و در سایزبندی های کوچک و بزرگ در داخل ایران تولید می شوند و خریداران آن ها هم شرکت های تولیدی و صنایع غذایی بزرگ می باشند.

این بطری ها چون برای  گنجاندن مواد غذایی از آن ها استفاده می شود پس باید از نظر وزارت بهداشت تاییدیه داشته باشند. 

کارخانجات تولید بطری پلاستیکی کوچک

رنگ بندی بطری پلاستیکی کوچک

رنگ بندی بطری پلاستیکی کوچک رنگ بندی بطری پلاستیکی کوچک با توجه به سلیقه ی مشتری و به خواست او انجام می پذیرد. بطری های پلاستیکی ابعاد مختلفی دارند و با توجه به کارکردی که دارند رنگ بندی های خاصی هم دارا می باشند. به عنوان مثال بطری های دارویی در رنگ های شفاف سفید و یا قهوه ای و غیره تولید می شوند و اما نمونه های بطری های آب به رنگ شفاف می باشند و نمونه های بطری های نوشیدنی با توجه به نوع محصولی که داخل آن گنجانده می شود به رنگ سبز و قهوه ای و سیاه استفاده می شوند. 

شرکت های تولیدی با توجه به نوع درخواستی که به آن ها می شود اقدام به تولید این محصولات  به صورت عمده ای  و در ابعاد متفاوت و در رنگ های مختلفی می کنند. سفارش ها عمده ای هم به نفع فروشنده و هم به سود خریدار است و قیمت محصولات کاهش می یابد. 

پخش گسترده بطری پلاستیکی کوچک

پخش گسترده بطری پلاستیکی کوچک پخش گسترده بطری پلاستیکی کوچک به کمک شرکت های پخش و توزیع انجام می پذیرد. این شرکت ها از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه اقدام به پخش بطری پلاستیکی در بین مغازه ها و فروشگاه ها و نمایندگی ها می کنند. هر چه میزان فعالیت این شرکت ها بهتر باشد باعث بالاتر رفتن فروش محصولات کارخانه می شوند و به تبع آن برای کارخانه ایجاد برند می کنند و یا برند قبلی او را تثبیت می کنند. 

در این سایت هم با توجه به نیاز مشتری انواع سفارشات پذیرفته می شود. خریداران می توانند میزان نیاز خود را در این سایت ثبت نمایند و بعد از بررسی و گرفتن تاییدیه سفارشات برای آن ها در سریع ترین زمان ارسال می گردد. پخش در سراسر کشور انجام می پذیرد. کیفیت بالا و قیمت پایین نه تنها مشتریان داخلی را بلکه از دیگر کشورها هم مشتریان زیادی را جذب کرده است. صادرات در جهت احترام به حقوق این مشتریان صورت می پذیرد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *