ارائه بطری پلی اتیلن 1 لیتری درجه یک در ایران به دو صورت عمده و مستقیم انجام می شود‌ عرضه مستقیم این محصول یکی از بهترین روش های ارائه این محصول می باشد که صرفه مالی و اقتصادی بسیار زیادی را برای استفاده کنندگان این محصول ایجاد خواهد کرد.

ارائه انواع  بطری پلی اتیلن 1 لیتری در ایران

مشخصات انواع بطری پلی اتیلن 1 لیتری

مشخصات انواع بطری پلی اتیلن 1 لیتریبطری محصولی است که می توان از آن برای نگهداری مایعات استفاده کرد. این کالا مدل های مختلفی دارد که از جمله آن می توان به بطری های پلی اتیلنی اشاره کرد. این نوع بطری ها اندازه های یک لیتری و دو لیتری دارند و می توان از آنها برای مصارف گوناگونی استفاده کرد. این محصول دارای ویژگی های مختلفی است که از مهمترین آنها می توان گزینه های زیر را نام برد: 

  • یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول، مقاومت فیزیکی بسیار بالای آنها می باشد. این نوع بطری در برابر ضربه استحکام بسیار زیادی از خود نشان می دهد.
  • از دیگر ویژگی های این کالا می توان به تاریخ مصرف بسیار بالای این محصول اشاره کرد. این محصول در قیاس با بطری های پلاستیکی دیگر مدت زمان استفاده بسیار زیادی دارد.
  • یکی دیگر از مشخصات انواع بطری پلی اتیلن، حجم بسیار بالای آنها است. حجم بالای این نمونه موجب شده تا بتوان مواد بسیار زیادی را در داخل آن قرار داد.
  • بطری پلی اتیلن لیتری قابلیت نگهداری مواد شیمیایی مختلفی را دارد و با هیچ ماده ای واکنش شیمیایی خطرناکی ایجاد نخواهد کرد. 

نمایندگی پخش بطری پلی اتیلن 1 لیتری در ایران

نمایندگی پخش بطری پلی اتیلن 1 لیتری در ایرانبطری های با کیفیت و درجه یک پلی رنگ های متنوعی دارند و به دو صورت متراکم و غیر متراکم در دسترس استفاده کنندگان ارجمند قرار می گیرند. نوع متراکم این کالا به گونه ای است که می تواند در برابر مواد اسیدی دوام بالایی را از خود نشان دهد.

این نمونه دارای مدل های گوناگونی است که از این مدل ها می توان به بطری پلی اتیلن شوینده و بطری پلی اتیلن آرایشی اشاره کرد. نوع یک لیتری این محصول قابلیت نگه داری حجم بسیار زیادی از مواد شوینده و آرایشی را دارد‌ پخش این بطری به دو صورت فله ای و بسته بندی شده انجام می شود. بر روی بسته های این محصول مواد تشکیل دهنده آن درج شده است.

پخش بسته های این کالا به صورت عمده با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می شود‌. این سایت یکی از برترین نمایندگی های پخش و توزیع این محصول در کشور می باشد که این نوع بطری را به صورت مستقیم و عمده در دسترس مشتریان قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *