باتوجه به استفاده فراوان بطری پلاستیکی یک لیتری در صنعت تولید محصولات مختلف، آیا ارزش اقتصادی این بطری های پلاستیکی برای تولیدات مختلف یکسان است؟
شرکت ها، کارگاه ها و کارخانجات صنعتی بزرگ و کوچک از تولید و فروش محصولات صنعتی تولیدی خود، درآمد کسب می کنند لذا برای فروش بهتر و بیشتر محصولاتشان باید در جلب رضایت مشتریان کوشا بوده و تمام تلاش خود را برای افزایش سهم فروش محصولات تولیدی خود در مقایسه با سایر تولیدکنندگان انجام دهند. از طرف دیگر هرچه بتوانند هزینه های تولید و بسته بندی محصولاتشان را کاهش دهند صرفه جویی اقتصادی بیشتری خواهند داشت و ضمن کاهش هزینه های تولید، توان عرضه ارزان تر محصولات خود در بازار را خواهند داشت و همین عامل می تواند به جذب مشتریان بیشتر و حضور در بازار رقابتی شهرهای مختلف کشور، به آنها کمک نماید.

بطری پلاستیکی یک لیتری

ارزش اقتصادی بطری های پلاستیکی در بسته بندی مواد صنعتی

بدون شک بسته بندی مواد صنعتی یکی از پرهزینه ترین قسمت های تولید و عرضه مواد صنعتی می باشد البته لازم به ذکر است که درصد هزینه بسته بندی در مقایسه با هزینه های تولید، به نوع محصول تولیدی بسیار وابسته است. به عنوان مثال در تولید آب معدنی، از آنجا که این محصول قیمت بالایی ندارد لذا بطری های پلاستیکی بهداشتی، درصد بالایی از هزینه تمام شده تولید و عرضه این محصول را به خود اختصاص می دهند. از طرف دیگر در تولید روغن های صنعتی گران قیمت که به صورت بطری های پلاستیکی یک لیتری عرضه می گردند، هزینه استفاده از بطری پلاستیکی ضخیم در بسته بندی این محصول مهم و گران، درصد قابل توجهی در هزینه تمام شده تولید آن نداشته و قابل چشم پوشی است.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *