بطری های پلاستیکی شفاف در بسته بندی نوشیدنی های خوشمزه و لذیذ مورد استفاده فراوانی قرار گرفته اند اما امتیاز مهم بطری های پلاستیکی در چیست؟
زمان زیادی از ابداع بطری های پلاستیکی و به طور کلی ظروف پلاستیکی و استفاده از آنها در بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله نوشیدینی ها، فست فودها، محصولات صنعتی غذایی، کیک ها، کلوچه و سایر محصولات غذایی، نمی گذرد. با ابداع ظروف پلاستیکی از جمله بطری های پلاستیکی، بسیاری از هزینه های بسته بندی مواد غذایی و حتی مواد صنعتی کاهش یافته است زیرا تولید این ظروف بسیار کم هزینه تر از ظروف گلی، چینی، فلزی، سنگی و غیره می باشد و هزینه تمام شده را برای تولیدکنندکان مواد صنعتی و غذایی به شدت کاهش می دهد.

هزینه استفاده از بطری های غیر پلاستیک

به طور مثال فرض کنید برای ۲۰۰ سی سی آبمیوه پرتقال نیاز به استفاده از بسته بندی های شیشه ای برای این محصول باشد، بدون شک با یک محاسبه ساده می توان متوجه شد که هزینه بطری شیشه ای از محصول درون آن (یعنی آبمیوه پرتقالی) بیشتر می شود لذا نه تنها تولید این محصول با این شرایط به صرفه اقتصادی نمی باشد بلکه تقاضا برای خرید اینچنین محصولات گران قیمتی بسیار کم است و مردم از لحاظ اقتصادی تمایلی به مصرف آبمیوه های گران قیمت ندارند.
بطری پلاستیکی شفاف

امتیاز مهم بطری های پلاستیکی

با ظهور بطری های پلاستیکی و استفاده از آنها به ویژه در بسته بندی نوشیدنی هایی مثل آب میوه، شیر، نوشابه، آب معدنی و غیره، هزینه نهایی تولید این محصولات بسیار کاهش یافته است. به همین دلیل می توان کاهش هزینه تولید محصولات غذایی را اصلی ترین امتیاز بطری های پلاستیکی در مقایسه با بطری های شیشه ای، فلزی، چینی و غیره دانست.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *