ایا واقعا بطری های پلاستیکی مضر هستند؟ بطری های پلاستیکی چه تاثیراتی بر سلامتی انسان می گذارند؟ رابطه استفاده از بطری های پلاستیکی با سلامتی انسان چیست؟ بطری های پلاستیکی چگونه بر سلامتی انسان تاثیر می گذارند؟
همه این ها سوالاتی است که این روزها ذهن مصرف کنندگان محصولات پلاستیکی را به خود مشغول کرده است، در این بین مصرف کنندگان بطری های پلاستیکی از همه بیشتر نگران سلامتی خود هستند چرا که در صنعت بسته بندی بطری های پلاستیکی از محبوبیت بیشتری در بین مردم برخورداند.
بطری های پلاستیکی به دلیل سبک بودن و منعطف بودن از حمل نقل اسان تری برخوردارند و راحت تر می شود انها را جابجا کرد. همچنین برای بسته بندی انواع اشامیدنی ها از بطری های پلاستیکی استفاده می شود.
به دلیل افزایش نیاز به صنعت بسته بندی این بطری ها در ابعاد و اندازه های متفاوت و در طرح های گوناگون تولید می شوند. اما سوال اینجاست که ایا واقعا بطری های پلاستیکی برای سلامتی انسان مضر هستند؟
جالب است که بدانید پلاستیک ماده ای است که بطور معمول هم برای محیط زیست و هم برای سلامتی انسان خطرناک می باشد. اما کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید پلاستیک و همچنین نوع پلاستیک بکار رفته در بطری های پلاستیکی بسیار مهم است و تا حد قابل توجهی از اسیب رسیدن به سلامتی افراد جلوگیری می کند. اگر پلاستیک استفاده شده در بطری ها در مایعات نشت پیدا کند باعث ضرر های جبران ناپذیری می شود.
انواع مختلفی از پلاستیک ها وجود دارند اما مطمئن ترین و قابل اطمینان ترین نوع پلاستیک ها، پلاستیک های پت هستند.
پت یا پلی اتیلن ترفتالات پلاستیک با چگالی سبک است که تقریبا در بین انواع پلاستیک های تولید شده کم خطر ترین انها می باشد. پلی اتیلن ترفتالات به داخل مواد نشت پیدا نمی کند، سبک است و ارزان قیمت.
همچنین این نکته را به یاد داشته باشید که بطری های پلاستیکی پت یکبار مصرف هستند و به همین دلیل به خودی خود مضر نمی باشند بلکه محصولات بازیافتی از انها دارای اسیب ها و ضررهایی می باشند.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *