بطری پلاستیکی پمپ در رنگ و اندازه های مختلفی در بازار های کشور وجود داشته و با توجه به اندازه و جنسی که دارد به قیمت های مختلفی به فروش می رسد به طور کلی بطری های پلاستیکی مناسب پمپ، در برابر الکل و مواد سمی واکنش ناپذیر می باشند، که بازار فروش آن به صورت حضوری و مجازی وجود دارد. برای بازدید از بازار فروش بطری های پمپ می توانید به نزدیک ترین فروشگاه در کشور مراجعه نموده و یا از طریق سایت های اینترنتی از آن دیدن نمایید.

برای خرید درب بطری شیشه ای کلیک کنید.

بازار فروش بطری پلاستیکی پمپ

نحوه تولید بطری پلاستیکی پمپ

نحوه تولید بطری پلاستیکی پمپ

بدون شک برای تهیه و آماده سازی یک بطری پلاستیکی پمپ و قابل استاندارد با کیفیت بالا، مراحل مختلفی باید طی شود که ما در اینجا تصمیم داریم نحوه تولید این بطری ها را برای خوانندگان محترم عرض نماییم.

اول از همه باید پلاستیک های قابل استاندارد را توسط دستگاه های پیشرفته به صورت مایع در آورده تا به راحتی قابل فرم دهی باشد و بعد از گذشت از این مرحله، باید توسط دستگاه های پیشرفته و قابل استاندارد مانند دستگاه بادکن در اندازه و شکل ها مختلف و قابل استانداردی تولید می شود؛ بعد از اینکه توسط دستگاه های مختلف به شکل و اندازه های از قبل تعیین شده فرم داده شد، نوبت به خنک کردن آن می رسد.

در کارخانه های بزرگ مرحله ی خنک کردن معمولا به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود روش اول که همان روش سنتی است و دیگر کاربرد چندانی ندارد، این است که آب را به درون این بطری ها ریخته و با سرد کردن این آب، بطری مورد نظر خنک می شود. دومین روش آن از طریق فشار هوا انجام می گیرد.

بعد از اتمام تمام مراحل بالا بطری های آماده شده توسط افراد مشخصی مورد مشاهده قرار گرفته تا هیچ گونه ترک خوردگی و مشکلات دیگری در آن وجود نداشته باشد و کاملا سالم باشد، بعد از آن وارد مراحل بسته بندی شده و بطری پلاستیکی مرغوب روانه بازار می شود.

بطری پلاستیکی پمپ چه مشخصاتی دارد؟

بطری پلاستیکی پمپ چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات بطری پلاستیکی پمپ عبارتند از:

  1. داشتن قالب و اندازه های قابل استاندارد: منظور از استاندارد بودن این بطری ها این است که اندازه های قابل استانداردی داشته و در هنگام استفاده از آن، هیچ گونه آسیبی وارد نکند
  2. جنس بطری ها واکنش نا پذیر باشد؛ یعنی سموم های مختلفی که قرار است استفاده شود، با خوده بطری واکنش نداده و ماده جدیدی را تولید نکند.
  3. دارای درب مشخص و مخصوص به این کار می باشد؛ یعنی درب آن ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که بدون تماس مستقیم تنها با فشار دادن قسمت مشخص از بطری مواد موجود در داخل آن پمپ می شود.
  4. بطری ها در اندازه های مختلفی وجود دارد و متناسب با نوع موادی که قرار است داخل آن قرار گیرد تهیه و تولید می شود.
  5. مشخصه ی آخری که باید اشاره شود قیمت بطری پلاستیکی است؛ به طوری که قیمت آن متناسب با اندازه و جنس آن بوده و به صورت کلی از قیمت های مناسبی برخوردار باشد تا بیشتر مردم توان خرید آن را داشته باشد.

قیمت بطری پلاستیکی پمپ در بازار تهران

قیمت بطری پلاستیکی پمپ در بازار تهران

قیمت بطری پلاستیکی پمپ در بازار تهران به چه صورت می باشد؟

قیمت این بطری ها با توجه به اندازه و مواد های استفاده شده در آن ها متفاوت می باشد. طبیعی است که هر چقدر بطری اندازه های بزرگ تری داشته باشد به طبع قیمت آن بیشتر خواهد بود یا به عبارتی هر چقدر کیفیت کار بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود بنابراین نمی توان قیمت دقیقی برای آن ها مشخص نمود .

حال در بازار های بزرگ کشور مانند بازار تهران قیمت این بطری ها با در نظر گرفتن اندازه و جنس های گفته شده دربالا به قیمت های مختلفی به فروش می سد و ناگفته نماند که فروشنده بطری پلاستیکی خرید عمده را به قیمت پایین تری نسبت به خرید خرده آن می فروشند؛ بنابر این شما میتوانید با قیمت به صرفه این محصول را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *