چرا پت نسبت به سایر مواد دیگری برتری دارد؟ آیا از ویژگی های مواد پت اطلاع دارید؟ مواد پت در چه سال کشف شد؟ آیا می دانید پت چگونه تولید می شود؟ چه عددی رو بطری ثبت و نوشته شده است؟ عددی که روی بطری نمایش داده می شود نشان دهنده ی چیست و در کجا استفاده می گردد؟
چرا پت نسبت به سایر مواد دیگری برتری دارد؟ آیا از ویژگی های مواد پت اطلاع دارید؟ مواد پت در چه سال کشف شد؟ آیا می دانید پت چگونه تولید می شود؟ چه عددی رو بطری ثبت و نوشته شده است؟ عددی که روی بطری نمایش داده می شود نشان دهنده ی چیست و در کجا استفاده می گردد؟یکی از متداول ترین روشی که برای ساخت بطری پلاستیکی رواج دارد مواد پلاستیکی پت است. مواد پت برخلاف سایر مواد پلاستیکی که در ساخت سایر بطری ها استفاده می گردد، بی خطر است.
روی برخی از بطری های پلاستیکی عدد یک نوشته شده است این اعداد نشان دهنده ی بودن مواد پت در ساخت بطری است.
پت کاربردهای مختلفی دارد که از جمله این کاربرد ها ساخت از این نوع پلیمرها است و همچنین ساخت و تولید الیاف و موادغذایی و بسته بندی انواع مواد و محصولات غذایی مواد پت در تولید بطری پلاستیکی دارای پلی اتیلن نمی باشد.
مواد پت نخستین بار در سال ۱۹۴۱ کشف شد اولین بطری ای که دارای مواد پت بود در سال ۱۹۷۳کشف شد.
پت دارای ویژگی های مختلفی است که یکی از اصلی ترین و مهم ترین این ویژگی ها چگالی این ماده است که آب محیط را جذب کرده و در دستگاه قالب می ریزند تا شکل بگیرد تا آب و رطوبت آن توسط دستگاه خشک شود. از ویژگی های دیگر این مواد پت شکل پذیری است که مانع ریختن مواد شیمیایی می شود بنابراین پت یک ماده ای بسیار مفید است که اکثر تولیدکنندگان به مواد بی خطری برای بسته بندی مواد غذایی نیاز دارند.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *