آیا میدانید که در گذشته مشکلات بطری پلاستیکی شامپو چه بوده است؟ امروزه این مشکلات بطری ها ها را چگونه با تغییر در طراحی برطرف کرده اند؟ آیا این تغییر در طراحی بطری را فقط در شامپو ایجاد کرده اند؟ آیا توانسته اند مجوز ورود به خط تولید کارخانه و عرضه به بازار را دریافت کنند؟
یکی از مشکلات عمده و اصلی در بطری های بطری شامپو چسبیدن محتویات داخلی آن به بدنه ی بطری شامپو می باشد در نتیجه همیشه مقداری از شامپو در ته بطری باثی مانده و نمی توان بطری را بازیافت کرد. چون نیاز به شستشوی کامل آن می باشد که زمان بر است.
محققان توانسته اند روش نوینی را اختراع کنند که با ایجاد آستر در داخل بطری امکان جریان پذیری آسان را فراهم می آورد. در این پوشش نوین قطرات شامپو به صورت گهواره ای بر روی کیسه های هوایی زیر حرکت می کنند.
بدنه ی این بطری های شامپو از نانو سیلیکا یا کوارتر ساخته شده اند که با اعمال اصلاحات شیمیایی به شامپو نمی چسبد ازاین روش در خارج کردن موادغذایی نیز استفاده می گردد اما در قیاس با شامپوها، حجم خروج موادغذایی بسیار کم است.
دانشمندان در تلاش هستند تا مجوز روش پوشش دهی ابداع شده را به دست آورند و از آن در بطری های شامپو و همچنان در سایر بطری های پلاستیکی استفاده کنند.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *