بطری پلاستیکی پلی اتیلن چه ویژگی های منحصر به فردی دارد و چرا خریداران مختلفی برای آن در سراسر کشور و سرزمین ما موجود می باشد؟
پلی اتیلن ماده ای می باشد که از پلیمریزاسیون اتیلن ساخته می شود و چون به انگلیسی به صورت Polyethylene نوشته می شود، به صورت مختصر و خلاصه آن را با نام PE نیز معرفی می نمایند و در بین متخصصان رشته ی پلاستیک شناخته شده است. این ماده، یکی از مدل های بسیار ساده ی پلیمر به حساب می آید.
امروزه از پلی اتیلن برای ساختن مدل های مختلفی از ظروف پلاستیکی و لوازمی که در آشپزخانه ی خود از آن ها استفاده می کنید، بهره می برند. این ظروف با توجه به موادی که در تولید آنها به کار رفته است، ظرف های پلی اتیلن یا بطری پلی اتیلن نام گذاری شده اند.
ظرف های مایعاتی همچون شیر و ظروف پلاستیکی آشپزخانه از کاربردهای ماده ی پلی اتیلن در زندگی روزانه ی ما به شمار می رود.
اخیرا محققان سعی نموده اند تا با استفاده از HDPE ماده ای بسازند که پلاستیک قابل انعطاف تولید کنند.


ویژگی های بطری پلاستیکی پلی اتیلن

بطری های پلاستیکی و سایر لوازم پلاستیکی که از پلی اتیلن ساخته می شوند، براساس چگالی ماده ی که از آن تولید شده اند، طبقه بندی می شوند. لازم به ذکر است سایز زنجیره ی پلیمری و تعداد شاخه های آن، تعیین کننده میزان چگالی آن می باشند.

خرید بطری پلاستیکی پلی اتیلن

پلی اتیلن کاربردهای زیادی در زندگی روزانه ی مردم کشورمان ایفا می کند، و از این رو همواره خرید و فروش آن به واسطه ی استفاده ی روز افزونی که از آن می گردد، ادامه دارد.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *