شرکت ها و کارخانجات تولید روغن های خوراکی، برای عرضه این محصول پرفروش در بازار به خرید بطری های پلاستیکی فراوان در حجم های مختلف نیاز دارند.
بازار محصولات غذایی در کشور ما بسیار پرفروش است زیرا تامین غذای مورد نیاز برای جمعیت ۷۰ میلیونی کشورمان از یک سو و اهمیت ایرانیان به مصرف غذاهای خوشمزه و متنوع از سوی دیگر منجر شده تا شرکت ها و کارخانجات تولیدی مختلفی تاسیس شده و در حوزه صنعت غذایی به تولید انواع محصولات نوشیدنی، کیک و شیرینی، روغن، آب معدنی، نوشابه، بیسکوییت ها، مواد اولیه طبخ غذا مانند آرد و بسیاری از محصولات دیگر اقدام نمایند. بنا بر تولید فراوان محصولات غذایی صنعتی، فروشگاه های زیادی نیز در بازار به عرضه این محصولات متنوع غذایی اشتغال دارند.

بطری های پلاستیکی از مواد اولیه مهم صنایع نوشیدنی

حجم بالای مصرف مواد غذایی، تعداد فراوان تولیدکنندگان این محصولات را منجر شده است و تعداد فراوان شرکت ها و کارخانجات تولیدی مواد غذایی، سبب شده تا شرکت ها و کارخانجات بسیار زیادی نیز به تولید مواد اولیه لازم در طبخ و بسته بندی محصولات غذایی اقدام نمایند. یکی از مهمترین مواد اولیه مصرفی در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی به خصوص تولید نوشیدنی ها و مایعاتی مثل آب معدنی، آبمیوه و روغن های سرخ کردنی و خوراکی، بطری های پلاستیکی می باشند.
بطری پلاستیکی

تامین بطری پلاستیکی مورد نیاز در تولید روغن خوراکی

همانطور که مستحضرید روغن های سرخ کردنی و خوراکی ازجمله پرفروش ترین اجناس سوپرمارکت ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی هستند، از این رو شرکت های فراوانی باید به تولید روغن و مواد اولیه آن مانند بطری های پلاستیکی و لیبلهای تبلیغاتی این محصول اقدام نموده تا با تولید فراوان روغن های خوراکی و عرضه آن در بازار مصرف، نیاز مردم ما به این ماده غذایی تامین شود.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *