انواع درب بطری پلاستیکی اعم از درب بطری پت و درب بطری شیشه ای بوده که در سایزها و مدلهای مختلف برای پلمپ کردن بطری ها ساخته شده است و علاوه بر این جنس درب بطری ها از استیل، پلاستیک، فلز، آلومینیوم و چوب پنبه می باشد. در حال حاضر صادرات درب بطری پلاستیکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به برخی از کشورهای خارجی صورت می پذیرد‌. همینطور کیفیت و مرغوبیت این محصول باعث گردیده بازار فروش خوبی در کشورهای خارجی داشته باشد.

صادرات درب بطری پلاستیکی با کیفیت بالا

مشخصات درب بطری پلاستیکی درجه یک

مشخصات درب بطری پلاستیکی درجه یک

عبارت است از: وزن، استحکام، مواد اولیه، چگونگی تولید، سایز، قیمت، کیفیت، بسته بندی، رنگ بندی، ماندگاری و… این چنین در ادامه متن با مشخصات کامل درب بطری پلاستیکی درجه یک آشنا شوید.
بهترین و با کیفیت ترین درب بطری پلاستیکی در ایران با توجه به مواد اولیه مرغوب، دارای کیفیت و وزنهای متفاوتی نیز است و بهترین کیفیت درب بطری در ایران بسته به مواد اولیه چون پلی اتیلن که به طور خارق العاده ای تولید می گردد.

برای خرید درب بطری پلاستیکی یک سری نکات وجود دارد که بایستی در هنگام خرید به آن توجه داشت لذا رعایت این نکات باعث می شود کیفیت و ماندگاری در محصول بالا باشد.
بنابراین وزن و استحکام محصول یکی از مشخصاتی است که بایست حتما در خرید و سفارش آن خیلی توجه داشت.

نحوه تولید درب بطری پلاستیکی در کارخانه

نحوه تولید درب بطری پلاستیکی در کارخانه

نحوه تولید درب بطری پلاستیکی در کارخانه به صورت تزریق و قالب گیری تحت فشار انجام می گیرد که در ادامه متن با این شیوه آشنا خواهید شد.
در حال حاضر ساخت درب بطری پت توسط قالب فشاری چرخان یک روش علمی و تکنولوژی شناخته شده در سراسر دنیا است؛ و طریقه کار با آن به این صورت بوده که مواد پلاستیکی ترموست داخل قالبهای گرم قرار میگیرد و با بسته شدن قالب به همراه فشار، مواد شکل درب بطری را به دست گرفته و بعد از سرد شدن قالب باز می شود.

از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به کنترل کیفیت اشاره نمود به عنوان مثال؛ ساخت این محصول فرآیند آسان و اتوماتیک واری دارد و با یک چشم الکترونیکی می تواند پس از جدا کردن هر قطعه ناقص و عیب دار آن را بدون درنگ در فرآیند تولید کنار زده و به بیرون هدایت کند.

از این گذشته برای گرم کردن پلاستیک و خنک کاری انرژی کمتری نیاز است و در این بخش با مقایسه دیگر روشهای تولید درب بطری، انرژی مصرفی آن تقریبا 50 درصد کاهش می یابد.
در روش تزریق نیز سیستم مواد را به طور سریع تغییر شکل داده تا قطعه مورد نظر به شکل نهایی درب بطری در آید.
نخستین مرحله از بین بردن لبه های اضافی درهای بطری که توسط دستگاه فولدینگ صورت می گیرد و حالا نوبت به رزوه کردن و خط اندازی برای باز و بسته شدن راحت درب بطری که توسط دستگاه مخصوص بر روی جداره ی خارجی درب بطری شیارهایی ایجاد می شود تا درب به آسانی باز و بسته شود.

قیمت درب بطری پلاستیکی در بازار داخلی

قیمت درب بطری پلاستیکی در بازار داخلی فروش عمده درب پلاستیکی عمده در بازار فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است لذا این محصول در کارخانجات تولیدی با بهترین مواد مرغوب توسط دستگاهای تمام اتوماتیک تولید و در بسته بندی های استاندارد به بازار فروش ارائه می گردد.

خرید درب بطری پلاستیکی در وزنهای متفاوت حمل و نقل آسان و مطمئن تری دارد و با قیمت نهایی ارزانتری به اتمام می رسد که برای فروشنده و خریداری نیز مقرون و بصرفه می باشد.
بنابراین شما می توانید با مراجعه به مجموعه فروش ما با فروشنده برتر آشنا شده و تمامی مشخصات و جزئیات محصول را از آن بخواهید تا در اختیار شما قرار دهد، از این رو با اطمینان خاطر و هزینه کم کالای مورد نظر را خریداری نمایید.
در ضمن قیمت درب بطری پلاستیکی به عواملی چون کیفیت، نوع بسته بندی و برندهای مختلف بستگی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *