جار پلاستیکی عسل دارای ویژگی های متفاوتی است و از همین جهت فروشنده عمده این نمونه را تامین و به صورت عمده توزیع می‌نماید. خوشبختانه این فروشنده توانسته نیاز خریداران زیادی را در این زمینه برطرف سازد و این یک امر بسیار خوشایند می‌باشند. لازم می‌دانیم به این نکته اشاره کنیم که خریداران عمده به راحتی می‌توانند میزان جار پلاستیکی ارزان مخصوص عسل را که نیاز دارند سفارش داده و از این فروشنده دریافت کنند.

فروشنده بهترین جار پلاستیکی عسل

نکاتی درباره جار پلاستیکی عسل

نکاتی درباره جار پلاستیکی عسل جار پلاستیکی عسل جزو کالاهای مورد استفاده برای بسته بندی کردن محصولات مختلف می باشد که معمولاً توسط برند های مختلف در نمونه های متفاوتی تولید می ‌شود. این محصول در هر یک از برند های تولید شده دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی است و در نهایت با قیمت های متنوعی به فروش می رسد.

از مهمترین مشخصات انواع جار مخصوص عسل می توان به این موضوع اشاره کرد که این محصولات در تنوعی از سایز ها تولید می شوند. این نوع جار ها همچنین در تنوعی از رنگ ها و طرح ها معرفی می‌ شوند و معمولاً از نظر نوع درب با یک دیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند.

کارخانه ها و مراکز تولیدی برای طراحی این جار مطابق با استاندارد های روز عمل می کنند و سعی می کنند محصولی بسازند که مصرف کنندگان خیالشان بابت نگهداری وسیه و محصول خود راحت باشد، برای طراحی درب سر جار ها معمولاً از مواد اولیه استیل یا چوبی استفاده می‌ شود و محصولاتی که دارای درب های استیل هستند، بهترین گزینه برای بسته بندی کردن محصولات صنعتی می باشند زیرا درب آنها بسیار محکم است و در زمان حمل و نقل مشکلی برای محتویات بسته بندی شده پیش نمی آید.

نحوه تولید جار پلاستیکی عسل در کارخانه

نحوه تولید جار پلاستیکی عسل در کارخانه در تمامی کارخانه ها و مراکز تولید جار پلاستیکی کارخانه ای مخصوص عسل از مواد اولیه یعنی شن و ماسه، سیلیس، خاکستر و سنگ آهک ساخته می شوند این مواد در نسبت های مناسب با هم ترکیب شده و جهت ساخت انواع مختلف جار شیشه ای دسته دار مورد استفاده قرار می گیرند. در این ترکیب حدود ۴۰ درصد سیلیس وجود دارد که نقش قابل توجهی در استحکام جار ایفا می ‌کند.

نحوه تولید جار مخصوص عسل به نحوی است که مواد اولیه را به خوبی با هم مخلوط کرده و تحت دمای بسیار بالا در کوره ذوب می کنند در صورت استفاده از ضایعات شیشه دمای ذوب کمتر از این مقدار می باشد. این دما باعث می شود که مخلوط همگنی از این مواد ایجاد شود که در نهایت می توان با ریختن آنها در قالب مخصوص جار شیشه ای دسته دار آن را به تولید کرد.

قالبی که تولید شده است در انواع و اقسام مدل و طرح و سایز و اندازه تولید می شود و از نظر تنوع محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. پس از ریختن مواد مذاب در قالب، جار شیشه ای تشکیل شده و پس از خنک شدن تدریجی قالب را از آن جدا می کنند تا پس از حذف زوایای اضافی آماده عرضه به بازار مصرف شود.

جهت تولید جار پلاستیکی آن را با حرارت بالا ذوب می کنند و در قالب های مختلف می ریزند. سپس بعد از سرد شدن شیشه کار تمام است. با این کار شیشه شکل قالب مورد نظر را به خود می گیرد. استفاده از دستگاه های اتوماتیک در این زمینه به منظور افزایش سرعت تولید و بهداشتی بودن این ظروف کاربرد فراوانی دارد.

قیمت جار پلاستیکی عسل در بازار تهران

قیمت جار پلاستیکی عسل در بازار تهران قیمت جار پلاستیکی استوانه ای عسل در بازار تهران عموما به عوامل مختلفی از جمله ضخامت، برند تولیدی، رنگ محصول، مات یا شفاف بودن بدنه و در اخر ابعاد و طرح آنها بستگی دارد. بعضی از جارها به علت داشتن طرح زیبا، دارای جای دست نیز می باشند که این امر علاوه بر افزایش وزن بطری، می توان به افزایش طرفیت محصول نیز بیانجامد.

قیمت این جار را می‌ توان از طریق فروشندگان به دست آورد. به دلیل استفاده بسیار رایج این محصول برندهای مطرح در مدل های متنوع آن را تولید می نمایند. با سفارش کلی این محصول می توان هزینه کمی برای آن پرداخت نمود. این محصول نه تنها در کشور بلکه در بازار جهانی به صورت گسترده عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *