بطری پلی اتیلن یکی از انواع ساده ی پلی اتیلن ها محسوب می شود. در واقع نوعی ماده ی جامد بوده که از پلیمریزاسیون آن را تهیه کرده، به صورت مومی و غیرفعال از آن استفاده می کنند. این محصول کاربرد بسیاری در تهیه و ساخت لوازم پلاستیکی مورد استفاده در صنایع غذایی دارند. مجموعه ی ما به عنوان مجموعه ای پیشرو در زمینه فروش انواع بطری های پلی اتیلن می باشد.

فروش انواع بطری پلی اتیلن

مراحل ساخت بطری پلی اتیلن

مراحل ساخت بطری پلی اتیلن در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی مراحل ساخت بطری پلی اتیلن بپردازیم. 

مرسوم ترین روش تولید بطری های پلی اتیلن، دو مرحله دارد: 

  • تهیه و تولید پری فرم: مواد ریز تشکیل دهنده ی بطری ها، گرانول نام دارد که آن را توسط دستگاه های مکنده که دارای یک قیف و نوعی محور مارپیچ می باشد، داخل دستگاه ساخت پری فرم کرده و پس از آن که دمای گرانول افزایش یافت، آنها را خارج کرده و رنگ های متنوعی را به پلاستیک وارد می کنند. پس از این مرحله، آن را با فشار بسیار زیاد درون قالب های مخصوص تزریق کرده، سپس پری فرم از قالب خارج می شود. با سرد کردن آن، کاملا سفت شده و برای شکل گیری نهایی آماده می گردد. برای شکل گیری نهایی آنها را به کارگاه ها و کارخانه های بسته بندی می فرستند.
  • شکل دهی نهایی: روش قالب گیری به صورت تزریقی یکی از رایج ترین روش های شکل دهی بطری های پلی اتیلن می باشد. در این روش، پری فرم تولیدی را درون قالب قرار داده و پس از گرم شدن دوباره، نرم می شود اما این نرمی به اندازه ای نیست که حالت ذوب پیدا نمایند. سپس به وسیله دستگاه های مخصوص، باد درون پری فرم وارد کرده و بطری شکل قالب را به خود می گیرد. پس از خنک شدن و سفت شدن بطری، قالب را باز کرده و آن را خارج می نمایند. جهت ادامه ی عملیات، دوباره قالب را بسته و فرآیند تکرار می شود. بدین صورت در زمانی کوتاه، تعداد بسیاری بطری تولید می شود.

دو مرحله ای که ذکر شد، می تواند به صورت متوالی نیز انجام بگیرد. اما جداسازی آنها به این دلیل که انتقال بطری با تعداد زیاد به مقصد، به صرفه نبوده و بهتر این است تا پری فرم با حجم اندک به مقصد فرستاده شده و سپس به آن شکل نهایی را بدهند. 

عرضه کننده بهترین بطری پلی اتیلن

عرضه کننده بهترین بطری پلی اتیلن امروزه خرید و فروش انواع بطری بطری پلی اتیلن از رونق بسیاری برخوردار است. دلیل این امر، کاربرد گسترده این محصول در موارد مختلف می باشد. 

اگر قصد خرید بهترین بطری پلی اتیلن با قیمت مناسب را دارید، می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه به بهترین نحو، پاسخگوی شما خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *