جار پلاستیکی، بطری های هستند ، برای قرار دادن بسیاری از مواد خوراکی ، اسباب بازی ، رنگ و…در آن ها، که انواع جار پلاستیکی در اشکال مختلف در بازار موجود می باشد. مثلاً جار پلاستیکی استوانه ای، جار پلاستیکی مربع ای، و دیگر اشکال ، نیز موجود می باشد. این جار های پلاستیکی دهانه گسترده تر و بزرگتری نسبت به دیگر بطری های، مناسب برای نگهداری مواد مختلف، دارند.

جار پلاستیکی ، برای نگهداری موادی خوراکی مثل، انواع ترشی، عسل، زیتون، مربا ، ادویه و سبزیجات خشک و انواع شیره ها و… و همچنین نگهداری اسباب بازی کودکان، وسایلی مثل تیله، ژل اسلایم، … و نیز برای نگهداری وسایل صنعتی، مثل رنگ مایع، پودر های لباسشویی، دستی ، ظرفشویی و…استفاده می شوند.

فروش مستقیم جار پلاستیکی استوانه ای

جار پلاستیکی استوانه ای چگونه تولید می شود؟

جار پلاستیکی استوانه ای چگونه تولید می شود؟ تولید جار پلاستیکی با اشکال مختلف، نیاز به دستگاه و وسایل مناسب، دارد، در تولید آن ها در یک شرایط بهداشتی و مناسب از پلاستیک، پلی اتیلن و ضایعات بطری و پلاستیک استفاده می شود ، و طی مراحلی آن را تولید کرده، و توسط دستگاه های مربوطه به اشکال مختلف ، مثل شکل استوانه ای، مربعی، دایره ای و … در می آورند.

جار پلاستیک استوانه ای، برای نگهداری انواع ترشی جات، عسل و مربا، ادویه و سبزیجات خشک شده، و… تولید می شوند ، که درب آن ها، مقداری پهن تر از نمونه مشابه شیشه ای می باشد، و جنس درب آن ها نیز، پلاستیکی، فلزی و استیل هستند.

مشخصات جار پلاستیکی مرغوب چیست؟

مشخصات جار پلاستیکی مرغوب چیست؟ در گذشته برای نگهداری برخی مواد، بیشتر از ظروف شیشه ، بخاطر بهداشت بیشتر و واکنش ندادن مواد با شیشه استفاده می شود. اما امروزه برای نگهداری و عرضه برخی مواد مانند ، آب معدنی، از ظروف پلاستیکی استفاده می شود.جار پلاستیکی مرغوب بخاطر خاصیت آن ها، نیز جایگزین مناسبی برای شیشه ها حمل آن ها ، سخت تر است شده اند.

جار پلاستیکی مرغوب، جار پلاستیکی است، که رنگ روشن و شیشه ای داشته باشد. با مواد که داخل آن ریخته می شود، واکنش نشان ندهد و سم نیز تولید نکند، قابل بازیافت باشد،و در بدنه آن کلر وجود نداشته باشد. برای دانستن این ویژگی گاهی علامت مخصوص بازیافت روی آن ها، نیز قرار می گیرد. در مقابل حرارت مقاومت نسبی خوبی داشته باشد.

در محیطی مناسب و بهداشتی تولید شده باشد.جار پلاستیکی باید، رنگ شفافی داشته باشند. طوری که بتوان مواد دارویی را هم، در آن نگهداری کرد. جار پلاستیکی مرغوب، آن است که وقتی در مقابل نور شدید خورشید قرار می گیرد، مچاله نشود، و با محتویات و موادی که درون آن قرار داده شده، واکنش ندهد.

این جار های پلاستیکی باید در شکل، سایز و اندازه های، دلخواه مشتری تولید شده باشند. روی جار پلاستیکی مناسب ، می توان طبق نظر تولید کننده برچسب های را چسباند.

قیمت انواع جار پلاستیکی استوانه ای در بازار

قیمت انواع جار پلاستیکی استوانه ای در بازار جار پلاستیکی در سایز و مدل های مختلف ، مانند جار پلاستیکی استوانه ای، به بازار عرضه می شوند، که می توان مواد مختلفی را ، طبق حجم آن، در شکل دلخواه نیز، قرار داد و برای مدت طولانی نگهداری کرد، می توان موادی را که می توان در یخچال نگهداری کرد، مثل انواع ترشی ، مربا و شیره و… در آن قرار داد.

این ویژگی های ، جار پلاستیکی، که می توان طبق سلیقه خود، در حجم و شکل مختلف ، تهیه کرد، باعث شده بازار عرضه و تقاضای پر رونقی داشته باشد. تهیه جار پلاستیکی به صورت عمده نسبت به تکی ، قیمتی ارزان تر دارد. همچنین نسبت به سری های شیشه ای مشابه نیز، قیمت پایین تر داشته و مانند آن می تواند ، نیاز خریدار را، برای نگهداری مواد رفع کند.

همچنین از این ظروف، برای صادرات برخی مواد به سایر کشور ها ، نیز استفاده شده، که این گونه، قیمت بالایی خواهد داشت، و باعث رونق کسب و کار تولید کنندگان آن نیز می شود. همچنین ، سایز و کیفیت جار پلاستیکی در قیمت آن بی تأثیر نخواهد بود.

هر چه جار پلاستیکی مرغوب تر و بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *