بطری پلاستیکی اسپری یک نوع بطری بسیار کاربردی است که از آن می توان برای پر کردن مواد آرایشی و بهداشتی مختلفی استفاده کرد و این موضوع باعث شده تا در خط تولید محصولات آرایشی از این کالا استفاده گردد. قیمت بطری پلاستیکی از جمله شاخص های بسیار مهم است که مشتریان گرامی در زمان خرید به آن توجه می کنند و همواره به دنبال راهی برای اطلاع از جدید ترین و بروز ترین قیمت تمام شده این محصول می باشند. قیمت انواع بطری پلاستیکی به ابعاد و اندازه آن وابسته می باشد و هر چه اندازه این محصول بزرگتر باشد در قیمت گذاری آن نیز موثر خواهد بود.

قیمت بهترین بطری پلاستیکی اسپری

اطلاعاتی درباره بطری پلاستیکی اسپری

اطلاعاتی درباره بطری پلاستیکی اسپری برای اسپری مواد مختلف می توان از بطری های مختلفی استفاده کرد که جنس استفاده شده در تولید این نوع بطری ها از پلاستیک می باشد که نوع پلاستیک به کار رفته در تولید این محصول حاوی مقدار بسیار زیادی، تری اکسید است که باعث شده تا این کالا کاملا بهداشتی و استاندارد باشد، درب استفاده شده در تولید این کالا فشاری است که به راحتی مواد را به بیرون هدایت می کند.

دهانه این بطری ها اغلب به صورت گرد می باشد که این ویژگی باعث شده تا درب آن به خوبی بسته شود و نی پلاستیکی قرار داده شده در آن تمامی محتویات داخل بطری را در اندازه های مشخص از داخل آن خارج می کند، جنس به کار رفته در تولید این محصول بسیار شفاف می باشد و بیشتر دارای مصارف آرایشی و بهداشتی می باشد.

از استاندارد ترین ابعاد و اندازه های این محصول می توان به مدل های 75 میل آن اشاره کرد که ابعاد دهانه آن 20 می باشد که این موضوع باعث شده تا بتوان حجم بسیاری از مواد را در داخل آن قرار داد، این نوع بطری ها بسیار سبک می باشند و به راحتی می توان آنها را با خود جا به جا کرد.

ویژگی های بطری پلاستیکی اسپری چیست؟

ویژگی های بطری پلاستیکی اسپری چیست؟ بطری های پلاستیکی از جمله محصولات بسیار مهم هستند که می توان از آنها در صنایع مختلفی استفاده کرد، این محصولات دارای انواع و مدل های مختلفی هستند که از کاربردی ترین نمونه های آنها می توان به بطری های مخصوص اسپری اشاره کرد، این نوع بطری دارای ویژگی های مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • از اصلی ترین ویژگی های این نوع بطری می توان به دوام بسیار عالی آن در برابر ضربه و فشار اشاره کرد.
  • این نوع بطری هیچ نوع واکنشی را با مواد مختلف انجام نمی دهد و می توان از آن برای پر کردن مواد شیمیایی مختلفی استفاده کرد.
  • بطری های پلاستیکی اسپری دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و مشتریان گرامی می توانند هر یک از نمونه های آنها را انتخاب کنند.
  • این مدل بطری ها بسیار شفاف هستند و به راحتی می توان مواد داخل آنها را از بیرون مشاهده کرد.
  • درب این نوع کالا بسیار مستحکم است و مواد داخل آن به هیچ عنوان به بیرون ریخته نخواهد شد.

خرید بهترین بطری پلاستیکی اسپری در بازار

خرید بهترین بطری پلاستیکی اسپری در بازار استفاده از بطری های پلاستیکی مخصوص اسپری بهداشتی یک فاکتور بسیار مهم است که مشتریان گرامی در زمان خرید باید به آن توجه کنند و همیشه به دنبال راهی برای خرید نمونه های اصل و با کیفیت این محصول باشند، خرید بهترین نمونه های این کالا به شیوه های متفاوتی در بازار امکان پذیر خواهد بود که از این روش ها می توان به خرید آنلاین اشاره کرد.

خرید آنلاین این محصول به افراد کمک می کند تا بتوانند قیمت های مختلف این محصول را با هم مقایسه کنند و بهترین و ارزان ترین نمونه های آن را با خیال بسیار راحت برای خود تهیه کنند، این سایت برترین فروشنده بطری پلاستیکی در کشور می باشد که این محصولات را در طرح ها و نمونه های متنوع در اختیار سفارش دهندگان گرامی قرار می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *