درب خروسکی با مشخصات پایه بلند و اندازه دهانه 28 تولید شده و با قیمت روز به فروش می رسد. تولید این درب ها از مواد اولیه ای چون پلیمر صورت می گیرد که از فرآورده های نفتی بوده و جهت استفاده برای بستن درب انواع تجهیزات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع درب قوطی های پت آب و نوشیدنی و آب میوه از این مدل درب قابل ساخت است.

قیمت روز درب خروسکی پایه بلند دهانه 28

همه چیز درباره درب خروسکی

همه چیز درباره درب خروسکی تجهیزات پلاستیکی و دیگر وسایل مانند انواع قوطی از هر نوع که باشند نیاز به درب جهت بسته شدن دارند. این درب ها دارای سایز های مختلف بوده و با قطر دهانه متنوع ساخته می شوند. ساخت این درب ها متناسب با نوع قوطی صورت می گیرد و هر چه درب قوطی بزرگ تر باشد مستلزم استفاده از دربی با اندازه بزرگ تر است.

نکته مهم در این باره ساخت این مواد و ماده اولیه ای است که برای این منظور به کار برده می شود. پلی اتیلن که نوعی پلیمر است از جمله مواد اولیه برای ساخت و تولید درب خروسکی به کار می رود.

مواد پلیمری سبک بوده و از انعطاف بالایی برخوردار هستند. همچنین در برابر مواد اسیدی و شیمیایی از مقاومت لازم برخوردار می باشند. 

علت نامگذاری این درب ها به نام خروسکی به دلیل شکل خاص و شباهت آن به خروس است که جهت بستن درب انواع قوطی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مایع ظرفشویی را نیز می توان با استفاده از طرح این گونه درب ها تولید نمود.

در ساخت این درب ها از رنگ های مختلف می توان استفاده نمود که مجموعه ای از رنگ های روشن و تیره را در بر می گیرد. انتخاب رنگ درب با انتخاب رنگ قوطی آن نیز متناسب بوده و با هم هارمونی دارد.

توزیع درب خروسکی پایه بلند دهانه 28

توزیع درب خروسکی پایه بلند دهانه 28 توزیع درب خروسکی با استفاده از سفارشات دریافتی انجام می گیرد. وب سایت حاضر به عنوان نوعی مرکز پخش در زمینه سفارشات مختلف و آماده سازی این محصول فعالیت دارد.

تمامی مراکزی که به این تجهیزات نیاز دارند با ثبت سفارش خود در قسمت مربوطه می توانند این کالا را خرید نموده و از طریق این مرکز پخش دریافت دارند. 

همچنین شماره تماس ها و راه های ارتباطی نیز در سایت درج شده است که خریداران می توانند با این شماره ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت درب خروسکی از شرایط خرید آن نیز مطلع شوند.

کارشناسان فروش متمرکز در این مرکز می توانند در زمینه خرید و همچنین نحوه ارسال این محصول اطلاعات لازم را در اختیار کاربران سایت قرار دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *