بطری پلی اتیلن دارویی یکی از بسته بندی های مناسب و خوب برای داروهاست که می تواند باعث ماندگاری و کیفیت آنها شود تا خاصیت خود را از دست ندهند. هر ساله صادرات بطری پلی اتیلن از ایران به کشورهای دیگر مثل روسیه انجام می شود تا هم فروش افزایش پیدا کند و هم نیاز آنها برطرف گردد. بطری هایی که برای صادرات در نظر گرفته می شود کیفیت بالایی دارند و از تنوع زیادی برخوردارند که می توانند نظر مشتریان خارجی را جلب کرده و رضایتشان را بدست آورند.

مرکز صادرات  بطری پلی اتیلن دارویی در روسیه

نکات بسیار مهم در مورد بطری پلی اتیلن دارویی

نکات بسیار مهم در مورد بطری پلی اتیلن دارویی شرکت هایی که در تولید بطری پلی اتیلن فعالیت می کنند، انواع آنها را برای بسته بندی محصولات مختلف ارائه می دهند که یکی از آنها برای داروها می باشد.

بطری های پلی اتیلن دارویی حجم های گوناگونی دارند که کوچکترین حجم آن 100 و بزرگترین آن 400 سی سی است. این بطری ها دارای درب مختلفی هستند که یا به صورت پیچی می باشند و یا قفل چایلد لاک که همان قفل کودک است.

بیشتر قوطی های دارویی دهانه های یکسانی دارند که اندازه استاندارد و مناسب آن 44 میلیمتر می باشد. 

این بطری ها فقط برای محصولات دارویی خشک بکار می رود و حتی بعضی از آنها مثل داروهای پودری درب پلمپ شده ای دارند و در زیر درب آنها واشرهایی وجود دارد که باعث محکمتر شدن آنها می شود.

بطری هایی که درب پلمپ شده دارند ماندگاری محصولات دارویی در آنها بالاتر است و باعث بیشتر شدن کیفیت داروها و تازگی آنها می گردد.

بطری های دارویی کیفیت های گوناگونی دارند و در تولید آنها موارد بهداشتی رعایت می شود تا داروها در این بطری ها خراب نشوند و کیفیت خود را از دست ندهند.

عرضه انواع بطری پلی اتیلن دارویی در بازار تهران

عرضه انواع  بطری پلی اتیلن دارویی در بازار تهران از قوطی های پلی اتیلن دارویی برای بسته بندی موارد زیر استفاده می کنند که شامل:

  • قرص
  • کپسول
  • پودر
  • گرانول

شرکت بطری پلی اتیلن تنوع بی نظیری را در زمینه کیفیت، سایز و قیمت این محصول دارد که می تواند از هر لحاظ نظرتان را جلب کرده و شما را راضی نگه دارد.

شهر چابهار همیشه بهترین و باکیفیت ترین بطری دارویی و بطری پلی اتیلن شوینده را وارد بازار می کند تا بتواند برند خود را برتر سازد.

عرضه این محصول به صورت مستقیم از این شرکت بزرگ همه روزه انجام می شود و شما می توانید سفارشات خود را از طریق مشاوران فروش ثبت کنید.

بطری هایی که عرضه می شود کیفیت بالایی دارند و از هر نظر مورد تایید هستند و مناسب بسته بندی انواع محصولات دارویی می باشند.

بنابراین، اگر بدنبال این بطری ها هستید و می خواهید آن را با قیمت مناسبتری تهیه کنید با این مرکز تماس بگیرید تا به مناسبترین بطری پلی اتیلن  در مدلهای جدید برسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *