آیا می دانید باکتری ها قبل ازورود به درون بطری چگونه از بین می رود؟ آیا از کاربرد های بطری پلاستیکی موادغذایی اطلاع دارید؟ آیا می دانید مصرف عمده ی بطری پلاستیکی چه کسانی هستند؟ آمروزه مواد را چگونه به درون بطری منتقل می کنند؟
عمده ترین و متداول ترین مواد غذایی که دارای پت هستند، روغن خوراکی هستند بنابراین بطری هایی که دارای مواد پت هستند به طور گسترده و وسیع جایگزین بطری هایی که از جنس پلی وینیل کلرید هستند، می شوند.
از مواردهای دیگر و کاربردهای بطری های پلاستیکی موادغذایی، انواع کره ها، کره ی بادام زمینی، انواع ادویه جات، عرقیجات از جمله عرق نعناع و انواع ترشی ها و سس ها است.
امروزه برای این که مواد را درون بطری ها بریزند و بطری ها را پر کنند باید در دمای بالا انجام بگیرد تا باکتری ها و عولاملی که باعث ایجاد آلودگی می گردد و از بین بروند که با استفاده از حرارت بالا این باکتری ها از بین رفته و ظروف و بطری های پلاستیکی و حتی بطری هایی که از جنس پت هستند همه ی آلودگی های آن از بین می روند و در نهایت بسته بندی می گردد.
همه ی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سایر عموم می توانند از این بطری ها استفاده کنند و از انواع کاربردهای این بطری ها بهره ببرند.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *