طی سال های اخیر استفاده از پلاستیک و پلی اتیلن به منظور تولید ظروف پلاستیکی افزایش قابل توجهی داشته است و از این ظروف جهت نگهداری مواد مختلف استفاده می شود.
یکی از پرکاربردترین ظروف، بطری یک لیتری پلی اتیلن است که عموما جهت نگهداری مواد شیمیایی، اسیدی و سمی مانند انواع مواد شوینده، مواد سفید کننده، سموم کشاورزی، حشره کش ها و غیره مورد استفاده می گیرد.

توزیع انواع بطری یک لیتری پلی اتیلن

روش تولید بطری یک لیتری پلی اتیلن

روش تولید بطری یک لیتری پلی اتیلن تولید یک بطری پلی اتیلن شامل مراحل مختلفی است و از دستگاه های مختلفی مانند دستگاه های تزریق پلاستیک و دستگاه های بادکن در خط تولید استفاده می شود.

سه مرحله اصلی تولید به شرح زیر می باشند:

  • در مرحله اول با استفاده از دستگاه های تزریقی، پریفرم در قالب پریفرم تزریق می شود.
  • در مرحله دوم پریفرم تزریق شده توسط دستگاه های بادکن، باد می شود و به شکل بطری در می آید.
  • در مرحله سوم درب بطری در قالب تزریق می شود.

تمامی این مراحل از اهمیت یکسانی برخوردار بوده و بر کیفیت نهایی محصول تاثیر گذار هستند.

برای تولید بطری پلی اتیلن درجه یک بهتر است از رنگ سفید آنها استفاده شود زیرا برای تولید بطری های سفید رنگ از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود.

یکی از رایج ترین دسته بندی ها برای انواع بطری پلی اتیلن، دسته بندی بر اساس چگالی آنها است.
بر این اساس آنها به دو گروه پلی اتیلن های با چگالی بالا و پلی اتیلن های با چگالی پایین تقسیم می شوند:

  • گروه اول از مقاومت بیشتری در برابر فشارهای مکانیکی و هم چنین خورندگی توسط مواد اسیدی و شیمیایی برخوردار بوده ولی انعطاف پذیری کمتری دارند.
  • گروه دوم از مقاومت کمتری در برابر فشارهاری مکانیکی و مواد اسیدی و شیمیایی برخوردار هستند.

هر دو گروه نیمه شفاف بوده، با این حال پلی اتیلن های با چگالی پایین بسیار گرانتر هستند.

خرید مستقیم بطری یک لیتری پلی اتیلن

خرید مستقیم بطری یک لیتری پلی اتیلن بسیاری از محصولات در هنگام جا به جایی به دلیل فشارهای مکانیکی و ضرباتی که به آنها وارد می شود یا به دلیل خوردگی توسط مواد شیمیایی، تغییر شکل می دهند که این امر موجب عدم رضایت مشتری می شود.
بطری های پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر فشارهای مکانیکی و ضربه به راحتی تغییر شکل نداده، از سوی دیگر مقاومت بالایی نیز در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و سمی از خود نشان می دهند و دچار خوردگی نمی شوند.
همچنین خرید مستقیم به دلیل کاهش جابه جایی ها از احتمال آسیب دیدگی محصول می کاهد و فاصله زمانی بین تولید محصول و مصرف توسط مصرف کننده را به حداقل می رساند.
از دیگر مزایای بطری های پلی اتیلنی توانایی بالای آنها در حفظ و نگهداری کیفیت مواد درون بطری است.

از این رو قیمت بطری پلی اتیلن بر اساس کیفیت و طراحی آن و هم چنین قیمت و کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای تولید، در بازار متغیر است.
از سوی دیگر به دلیل دخالت برخی واسطه ها این قیمت ها دائما در نوسان هستند.
خرید مستقیم محصولات از تولید کننده ها راهکار مناسبی برای تهیه محصول با کیفیت و مقرون به صرفه است.
لذا می توانید با خرید مستقیم بطری از سایت www.plasticbottle.ir و با حذف واسطه ها با کیفیت ترین بطری های یک لیتری پلی اتیلنی را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

فروش بطری یک لیتری پلی اتیلن در بازار

فروش بطری یک لیتری پلی اتیلن در بازار گاهی مشتریان بر اساس نیاز خود و موارد مصرف بطری، به دنبال رنگ های متنوعی از آن هستند؛ بطری های پلی اتیلنی به دلیل رنگ پذیری بالا قادرند تمامی نیازهای مشتری را برطرف نموده و رضایت او را جلب نماید.
تولید کنندگان بطری ها را در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلف سفید، مشکی، آبی و غیره تولید می کنند تا با نیاز مشتری و موارد مصرف آنها مطابقت داشته باشد.
تمامی فاکتورهای ذکر شده می تواند بر قیمت نهایی ظروف پلی اتیلن تاثیرگذار باشد.
امروزه بطری های پلی اتیلن به دلیل طول عمر بالا و همچنین حفظ کیفیت مواد درون آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته و تولید کنندگان بسیاری از ظروف پلی اتیلن برای نگهداری مواد تولیدی خود استفاده می کنند، همین امر سبب افزایش تقاضا برای این ظروف شده است.

با افزایش روزافزون تقاضا، تولید و عرضه این بطری ها نیز به تبع افزایش چشمگیری داشته است.

در حال حاضر مراکز فروش متعددی در سراسر کشور وجود دارد که به عرضه بطری های پلی اتیلنی با کیفیت های متنوع در اندازه های مختلف به ویژه بطری های یک لیتری که کاربرد بیشتری دارند، می پردازند.
اختلاف قیمت و کیفیت این محصولات در فروشگاه های مختلف به حدی است که موجب سردرگمی مشتریان می شود و لازم است مشتریان با تحقیق و آگاهی بالا اقدام به خرید نمایند.
خرید مستقیم این محصولات از این سایت به دلیل امکان مقایسه قیمت و کیفیت محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن، توصیه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *