انواع بطری پت کتابی

قیمت های بالا انواع بطری پت کتابی با واسطه، سبب شد تا خرید در این زمینه کمتر شود، از این بدون واسطه ها و با قیمت ارزان می توانید برای خرید خرده و عمده انواع بطری در بازار اقدام کنید.
شما از بطری پت کتابی چه استفاده ای دارید؟ قطعا در خانه خود برای ذخیره و بسته بندی مایعات از این بطری ها استفاده می کنید، از چه روشی برای خرید انواع بطری استفاده می کنید که علاوه بر کیفیت، قیمت ارزانی نیز داشته باشد.
در گذشته از افراد بسیاری برای رساندن محصول به دست مشتری به عنوان واسط استفاده میشد که باعث افزایش قیمت شده و این قیمت بر روی نظر مشتری تاثیر گذاری منفی داشته است.

انواع بطری پت کتابی

حذف واسطه ها برای خرید بطری

قطعا در بازار با قیمت های متفاوتی روبرو شده اید و با خود به این فکر فرو رفته اید، که جنس و محصول همان است چرا قیمت متفاوت است؟
برخی از بطری ها به دلیل استقبال زیاد وارداتی بوده و برخی به دلیل وجود واسطه ها، در قیمت های فروش خود در صدی را در نظر می گیرند.
این افزایش قیمت ها همیشه مشکل ساز بوده، برای راه حل این مشکل با ما همراه باشید.

انواع بطری پت کتابی

تنوع بطری پت کتابی

بطری های پت کتابی نیز مانند سایر بطری ها دارای تنوع بیشماری هستند، که در اندازه های کوچک تا بزرگ با سایز و دهانه های متفاوتی وجود دارند.
انواع بطری پت کتابی به صورت زیر:

  • بطری کتابی ۴ گوش ۳۰ سی سی
  • بطری کتابی ۶۰ سی سی در سه مدل (۴ گوش، کتابی مکعب مستطیل، بیضی شکل)
  • بطری کتابی ۱۲۰ سی سی
  • بطری کتابی ۲۵۰ سی سی
  • بطری کتابی ۵۰۰ سی سی

انواع بطری پت کتابی

مشخصات انواع بطری پت کتابی

این بطری ها دارای طراحی بسیار زیبایی هستند که در طرح ها و سایزهای مختلف به همراه رنگ بندی های بسیار جذاب به بازار عرضه شده اند.
طراحی زیبا و متفاوت آن ها سبب به وجود آمدن انواع طرح های جیبی آن شده که به دلیل سبک و راحتی در فصل گرما در فضاهای عمومی بسیار دیده می شود.

خرید از اینترنت بدون واسطه

انواع بطری های پلاستیکی پت کتابی از کوچک تا بزرگ در شهرهای مختلف قابل رویت هستند، اما اگر به دنبال خرید، انواع این نوع از بطری ها هستید به خواندن ادامه دهید.
با وجود نمایندگی ها و سایت های فروشگاهی و پخش و عرضه مستقیم واسطه ها از میان برداشته و قیمت ها کاهش یافتند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *