صادرات انواع جار پلاستیکی

صادرات انواع جار پلاستیکی درجه یک، با قیمت مناسب از این مرکز امکان پذیر می باشد. فروش محصولات در این مرکز اینترنتی به صورت عمده قابل اجرا است.
امروزه یکی از دغدغه هایی که تولیدکنندگان محصولات غذایی در بحث بسته بندی محصولات خود دارند انتخاب جنس و طرح انواع جارهای پلاستیکی می باشد.
از آنجایی که تنوع و تعدد در انواع جار های پلاستیکی در بازار بسیار بوده، تولید کنندگان در هنگام خرید دچار سردر گمی می شوند.

صادرات انواع جار پلاستیکی

انواع جار پلاستیکی

ظروف جار پلاستیکی در واقع به ظروف اطلاق می شوند که به شکل استوانه ای بوده و دارای دهانه گسترده و باز می باشد. از این نمونه بطری های جار در مصارف مختلفی استفاده می شود. در زیر به مواردی در این زمینه اشاره می کنیم:

  • استفاده در بسته بندی مواد غذایی
  • استفاده در بسته بندی مواد آرایشی
  • استفاده در بسته بندی مواد دارویی و بهداشتی
  • استفاده در بسته بندی مواد شیمیایی

معمولا در تولید هر یک از بطری های جار پلاستیکی به صورت اختصاصی از مواد پلیمری خاصی استفاده می شود. البته این موضوع و انتخاب جنس جار های پلاستیکی به خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مواد بسته بندی شده در آن بستگی دارد. طبق این گفته ها جنس تولیدی جارهای پلاستیکی متنوع بوده و به صورت زیر می باشد:

  • جار پلاستیکی شیشه ای
  • جار پلاستیکی سرامیکی
  • جار پلاستیکی پت

انتخاب سایز و طرح های جار پلاستیکی محدود نبوده و هر کسی می تواند طبق ایده و نظره خود به طراحی آن بپردازند.

صادرات انواع جار پلاستیکی

صادرات انواع جار پلاستیکی

فروش و صادرات انواع جار پلاستیکی در طرح ها و جنس های متفاوت در این مرکز اینترنتی انجام می پذیرد. لذا مشتریان گرامی می توانند جهت ثبت سفارش و جزئیات آمار با مشاورین مجموعه ما ارتباط گرفته و محصولی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در طرح ها و رنگ های متنوع، در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *