بطری پت رینگی از مواد پلی اتیلن ترفتالات ساخته می شود. این ماده خود از مشتقات نفتی بوده که امروزه به طور گسترده ای در بسیاری از صنایع برای پر کردن محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جا که ایران دارای منابع غنی نفتی است و ظروف پت نیز با استفاده از آن ساخته می شوند به همین دلیل بخشی از فرایند تولید این کالا با هدف تامین نیاز بازار های صادراتی به آن صورت می گیرد.

صادرات بطری پت پلاستیکی رینگی

کاربرد بطری پت پلاستیکی رینگی

کاربرد بطری پت پلاستیکی رینگی ظروف پلاستیکی و یک بار مصرف امروزه از جمله ظروفی هستند که تولید آنها بخش قابل توجهی از صنعت را به خود اختصاص داده اند. این ظروف از مواد پلیمری ساخته می شوند که در کشور های مختلف استفاده های گوناگونی دارند اما در ایران یکی از استفاده های وسیع از آنها جهت بسته بندی آب آشامیدنی است.

در واقع کلمه پت اختصار عبارت پلی اتیلن است که برای کاربرد آسان تر به این نام خوانده می شود. از جمله مهمترین خصوصیات مواد عبارت است از:

  • مقاومت بالا در برابر شکنندگی و همچنین نفوذ گاز ها و دما
  • سبک وزن بودن و قیمت مناسب
  • قابل استفاده برای مواد مختلف اعم از مواد غذائی و انواع نوشیدنی ها و همچنین مواد غیر خوراکی
  • قابل تولید در اشکال متفاوت، استحکام مکانیکی بالا، شفافیت و مقاوم در برابر انواع حلال ها
  • عدم تغییر در مزه و رنگ مواد غذایی

از این بطری ها در حال حاضر جهت انواع نوشیدنی های گاز دار مانند نوشابه و همچنین آب آشامیدنی و آبمیوه استفاده های زیادی می شود اما طبق آمار های موجود بخش قابل توجهی از استفاده از آن را تولید ظروف آب معدنی به خود اختصاص می دهد.

بنابراین بخش قابل توجهی از میزان مصرف این بطری ها اختصاص به کارخانجات صنایع غذایی دارد که به آماده سازی و پر کردن این بطری ها به صورت شل هایی در تعداد مشخص می پردازند.

توزیع کننده انواع بطری پت رینگی

توزیع کننده انواع بطری پت رینگی کاربرد بطری پت به صورت گسترده سبب افزایش میزان فعالیت توزیع آن در سال های اخیر شده است. بسته به ظرفیت و سیستم فروش شبکه های توزیع به میزان متفاوتی فعالیت دارند که برخی از آنها در زمینه صادرات بطری پت نیز دارای توزیع و فروش بالایی می باشند.

به جز توزیع حضوری توزیع کننده این کالا از طریق وب سایت حاضر نیز اقدام به فروش می نماید. به این منظور کافی است از طریق پر کردن فرم سفارش یا از راه ارتباط با شماره های قرار داده شده در سایت میزان بطری مورد نیاز خود را سفارش داد و به خرید آن در مقدار مورد نیاز پرداخت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *