این ظروف PET  یا پلی اتیلن ترفتالات در طرح های متنوعی از نظر باز بودن، نوع درپوش، ظاهر و رنگ در دسترس هستند. این قوطی ها به روسیه نیز صادر می شوند. شما می توانید انواع قوطی جار پت ها را با کیفیت صادراتی و بسیار مرغوبی تهیه کنید. 

صادرات بهترین قوطی جار پت در روسیه

اشکال مختلف قوطی جار پت

اشکال مختلف قوطی جار پت این ظروف PET  یا پلی اتیلن ترفتالات در طرح های مختلفی از لحاظ باز، نوع فنجان، ظاهر و رنگ ارائه می شود که از 350 سی سی تا 7500 سی سی در مجموعه قابل تولید است. این نوع ظروف PET که توسط مارک های دیگر مانند بطری های PET، قوطی های PET یا قوطی های پهن شناخته می شوند، به صورت تک مرحله ای و دو مرحله ای تولید و عرضه می شوند که دلیل آن تنوع تولیدی است.

مصرف، تولید دو مرحله ای آن در این واحد صنعتی اجرا می شود. این ظروف اخیراً به دلیل استحکام مکانیکی بالا، ظاهر خوب و مقاومت خوب در برابر گازها، مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان مواد مخدر در سراسر جهان قرار گرفته است.

طراحی و ساخت هر نوع قوطی جار پلی اتیلن به هر شکل و اندازه (حتی غیر حجم) امکان پذیر است. همچنین طبق نظرات و نیازهای مشتریان ارزشمند ما استاندارد هایی وجود دارد. تنوع رنگ ها نیز بر اساس نیاز خریداران و بازاریاب های مستربچ صورت خواهد گرفت.

تهیه و قرار دادن سیل القایی تک لایه و دو لایه درون درب پلاستیکی قوطی  (PET) برای آب بندی محصول مطابق با استانداردهای بهداشتی توسط مجموعه امکان پذیر است. فقط می توان از آن برای بسته بندی انواع فرآورده های جامد و خشک مانند گرانول و پودر استفاده کرد.

تولید کننده قوطی جار پت در کشور

تولید کننده قوطی جار پت در کشور تولیدی قوطی جار پت در کشور با هدف تولید ملزومات بسته بندی PET در شهرک صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات شامل انواع مختلفی از پریفرم ها، ظروف پهن (بطری)، بطری و درب پلاستیکی و فلزی است. خواص بی نظیر پلی اتیلن ترفتالا باعث شده است که بسته بندی PET به سرعت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

بسته بندی خانگی برای صنایع غذایی مختلف (عسل، آرد، زیتون، ترشی، چای، لوبیا و غیره)، مواد آرایشی، دارویی و همچنین مواد شیمیایی استفاده می شود.

با سالها تجربه و تخصص در زمینه های فنی مهندسی، بسته بندی مداوم و بازاریابی، ما در تلاش برای بهبود کیفیت محصول و رضایت مشتری هستیم. ظروف PET، شفاف، غیرقابل شکست و در عین حال ضخامت کم، استحکام بالایی دارند.

این ویژگی ها باعث گسترش سریع استفاده از ظروف PET در صنایع مختلفی از جمله مواد غذایی، آرایشی، شیمیایی و صنعتی می شود. مهمترین کاربرد شیشه 750 سی سی است. PET بسته ای از داروهای گیاهی مختلف و همچنین برخی داروهای گیاهی است. انواع قوطی جار و قوطی جار استوانه ای قابل تهیه است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *