جار پلاستیکی از جمله ظروفی است که برای نگهداری محصولات خوراکی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در نوع هلالی آن به صورت عرضه مستقیم به مشتریان ارائه می شود و کسانی که در زمینه بسته بندی مواد خوراکی فعالیت دارند و کارخانه های تولید کننده محصولاتی مانند عسل و مربا می‌ توانند با قیمت مناسب آن را تهیه کرده و عرضه مستقیم این محصول می‌ تواند نیاز آنها را تامین کند همچنین صادر کنندگان نیز می‌ توانند جار پلاستیکی هلالی را به کشورهای مختلف صادر نمایند.

عرضه مستقیم جار پلاستیکی هلالی

صفر تا صد تولید جار پلاستیکی هلالی

صفر تا صد تولید جار پلاستیکی هلالی تولید جار پلاستیکی هلالی از پلی اتیلن است و این ترکیب پلیمری می تواند در بسیاری از موراد کاربردها از جمله اینکه آنرا ماده‌ای عالی داشته باشد به طوری که هیچ تأثیر منفی بر محتویات داخل ظرف نخواهد داشت همچنین این پلیمر بسیار شکل پذیر است و به راحتی به اشکال مختلف می‌ تواند درآید که یکی از آنها شکل هلالی و با کاربرد بسیار زیاد برای بسته بندی مواد خوراکی است.

تولید این جار با استفاده از خط تولید ویژه انجام می‌ شود که در هر ساعت تعداد قابل توجهی از جار در این خط تولید به سرعت تولید می‌ شود و می‌ تواند حجم های مختلفی از این محصول را تولید نماید؛ تولید این جار باعث می شود محصول قیمت تمام شده بسیار مناسبی داشته باشد چون در تهیه آن از پلی اتیلن ارزان استفاده می شود و به این ترتیب این محصول می تواند هیچ گونه تاثیر خاصی بر قیمت نهایی مواد خوراکی نداشته باشد .

تولید این جار در خط تولید ویژه آن انجام می‌گیرد و این خط تولید معمولا به صورت تونلی بوده که از یک طرف مواد اولیه تزریق می شود و از طرف دیگر محصول نهایی یعنی جار پلاستیکی مرغوب از آن خارج می‌شوند و به این ترتیب می‌تواند بسته‌بندی و به بازار این محصول ارائه گردد.

جار پلاستیکی هلالی چگونه تولید می شود؟

جار پلاستیکی هلالی چگونه تولید می شود؟ جار پلاستیکی هلالی یکی از جارهایی است که در خط تولید آن که دستگاه تزریق پلاستیک است تولید می‌شود و در این خط تولید از قالب های دقیقاً شبیه جار پلاستیکی استفاده می‌شود و به این ترتیب با استفاده از قالب های مختلف می توان نمونه های متفاوتی از این جار را تولید کرد.

در خط تولید این محصول گرانول های پلی اتیلن از ابتدای خط تولید به دستگاه تزریق می‌شوند و در مخزن اولیه آن قرار می گیرند سپس این گرانول ها با حرارت ملایم ذوب می شوند و با استفاده از نازلهای ویژه به این قالب‌ها تزریق می شوند تا قالب را که به صورت دو لایه بوده و فضای داخلی خالی دارند را پر کند.

پس از این مرحله قالب ها سرد شده و امکان خارج کردن جارها از آن به راحتی ممکن می باشد و به این ترتیب بهترین انواع جار در شکل ها و طرح‌های مختلف از طریق این خط تولید و دستگاه ویژه قابل تولید است که در نهایت کنترل کیفی می شود و پس از تایید کیفیت بسته بندی می شوند.

کارخانه فروش جار پلاستیکی هلالی

کارخانه فروش جار پلاستیکی هلالی با کیفیت ترین انواع جارهای پلاستیکی از نوع هلالی در کارخانه فروش این محصول با قیمت مناسب به خریداران ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این جار هستند می توانند از طریق این کارخانه نیاز خود را به بهترین محصول تامین کنند.

این کارخانه پایین ترین قیمت جار پلاستیکی را به مشتریان پیشنهاد می‌کند و همین مسئله می‌تواند در صادرات این محصول امتیاز ویژه باشد بنابراین کسانی که قصد تهیه جار جهت فروش در بازارهای مختلف را دارند و فروشنده جار پلاستیکی در فروشگاه خود هستند یا صادر کننده می باشند می‌توانند با مسئول فروش این کارخانه تماس برقرار کنند و اطلاعات بیشتر را در مورد این نوع جارها و قیمت روز هر یک از آنها به دست آورده و در نهایت خرید را برای نمونه های مورد نظر خود انجام دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *