یکی از رایج ترین بطری های مورد استفاده در شرکت های تولید کننده موادغذایی و صنایع مختلف داروسازی، تولید کننده وسایل آرایشی و بهداشتی و… بطری پت جار پلاستیکی است. این محصول به صورت ظرف هایی استوانه ای شکلی ساخته شده است که دارای دهانه باز می باشد که به راحتی می توان آن را با مواد مختلفی پر نمود. این محصول معمولا برای قرار دادن وسایلی که دارای اندازه کوچک تا متوسط هستند استفاده می شود. اگر قصد خرید بطری پت جار را در تعداد بالا دارید برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه را دنبال کنید.

نرخ خرید بطری پت جار پلاستیکی در بازار

راه های تشخیص بطری پت جار پلاستیکی با کیفیت

راه های تشخیص بطری پت جار پلاستیکی با کیفیت تولید بطری پت جار توسط کارخانه های مختلفی در ایران انجام می شود. هر کدام از این کارخانه ها برای تولید این بطری از مواد اولیه و دستگاه های مختلفی استفاده می کنند و به همین دلیل کاملا طبیعی است که بطری هایی که توسط هر کدام از آنها تولید می شود نسبت به سایرین از نظر کیفیت و قیمت متفاوت باشد. برای تشخیص بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول لازم است در هنگام خرید اطلاعاتی در مورد آن بدست آورید و از راهنمایی های کارشناس با تجربه در این زمینه نیز استفاده کنید همچنین از تست های تشخیصی زیر نیز می توانید استفاده نمایید.

  • اندازه گیری کردن میزان مقاومت بطری: درصورتی وزن پریفرم در بطری به اندازه کافی باشد مقاومت آن بالا بوده و در تمام قسمت ها آن از مقاومت یکسانی برخوردار است.
  • اندازه گیری ضخامت دیواره های بطری: اگر دمای پریفرم به اندازه مناسب آن تنظیم شده باشد ضخامت دیواره های بطری در تمام قسمت های بطری به یک میزان می باشد.
  • اندازه گیری میزان ارتفاع
  • انجام تست فشار

مرکز فروش بطری پت جار پلاستیکی در پایتخت

مرکز فروش بطری پت جار پلاستیکی در پایتخت این محصول دارای اندازه های مختلفی است و به دلیل اینکه به راحتی قابل شکل گیری است و از انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد خریداران می توانند با توجه به محصولی که قرار است در آن قرار دهند ارتفاع مورد نیازشان و همچنین میزان گردی سر آن را تعیین کرده و سفارش دهند.

یکی از مراکز فروش بطری پت جار پلاستیکی در پایتخت می باشد. در این شهر انواع مختلف بطری با طرح و سایزهای مختلف در بسته بندی بطری پت که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است قرار گرفته و به خریداران عرضه می شود. مراکز فروش این محصول در تهران علاوه بر اینکه محصولاتشان را به صورت حضوری ارائه می دهند برای راحت تر شدن خرید سفارش مشتریان در سراسر کشور را نیز پذیرا می باشند و در کوتاه ترین زمان محصولات سفارش شده را به آدرس ثبت شده توسط خریداران ارسال می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *