معمولاً برای اینکه درب بطری های شیشه ای را به بهترین شکل ممکن بسته و نفوذ ناپذیر نمایند، برای پوشش دادن آن از درب فلزی بطری شیشه ای استفاده می کنند؛ این درب ها با استفاده از بهترین مواد اولیه و در کارخانجات شهرهای مختلف کشورمان از جمله اصفهان تولید می شوند و خرید مستقیم این محصولات توسط صنایع مختلف از رونق فراوانی برخوردار می باشد.

برای خرید درب بطری شیشه ای کلیک کنید.

خرید مستقیم درب فلزی بطری شیشه ای اصفهان

آشنایی با درب فلزی بطری شیشه ای

آشنایی با درب فلزی بطری شیشه ایخوشبختانه در چند سال اخیر صنایع درب فلزی بطری شیشه ای در کشورمان با پیشرفت فراوانی روبرو بوده و این درب ها به صورت قطعات دایره ای شکل و از جنس فلزات مختلفی مانند استیل تولید شده اند؛ روی برخی از آنها را پوشش پلاستیکی کشیده و به این صورت درب بسیاری از محصولاتی که در بطری های شیشه ای قرار دارند را محکم و مقاوم نموده و از نفوذ هوا و گرد و خاک به درون آن جلوگیری می نمایند.
یکی از نکته های مهمی که در مورد این دربها وجود دارد این است که معمولاً شرکت های مختلف، نشان تجاری خود یا تاریخ تولید و انقضاء محصولات خود را بر روی این قسمت از بطری چاپ کرده و آن را در دسترس مشتریان خویش قرار می دهند.
محصولاتی که از درب فلزی کوچک برای تولید آن استفاده شده عبارتند از:

  • بطری نوشابه
  • بطری آبمیوه
  • بطری ماءالشعیر
  • درب بسیاری از داروها و شربتها
  • درب بطری تخم شربتی

فروش ویژه درب فلزی بطری شیشه ای در کشور

فروش ویژه درب فلزی بطری شیشه ای در کشورتولید و فروش درب فلزی عمده که مخصوص بطری های شیشه ای طراحی شده اند، از رونق فراوانی برخوردار می باشد.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دربها این است که به راحتی قابل بازیافت بوده و پس از استفاده می توان از آنها برای تولید سایر محصولات استفاده نمود.
همچنین قیمت درب فلزی که در کارخانجات کشورمان تولید می شوند بسیار ارزان و مناسب بوده و بسیاری از صنایع غذایی و دارویی می توانند با صرف هزینه ای نه چندان زیاد این محصول را خریداری کرده و از آن برای پوشش دادن به بطری های شیشه ای خود استفاده نمایند.

برخی از محصولات مانند داروها و آبمیوها وجود دارند که با رسیدن کوچکترین هوا و یا گرد و غبار به آن، کیفیت خود را از دست داده و حتی ممکن است فاسد شوند، به همین سبب است که تولید کنندگان این محصولات، به بطری و درب آنها اهمیت فراوانی داده و پس از تحقیق و بررسی های فراوان، سرانجام به این نتیجه رسیدند که درب های فلزی بهترین انتخاب برای انجام این امر به شمار می روند و همین امر باعث رونق تولید این محصولات در سراسر جهان شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *