انواع بطری پلاستیکی مرغوب برای بسته بندی محصولات خوراکی کاربرد بسیار زیادی دارد، البته برای بسته بندی نمودن روغن ها و مواد شیمیایی نیز از انواع بطری پلاستیکی مشکی استفاده می نمایند، که محصولات جایگاه بسیار ویژگی در زندگی بشر دارد، عرضه بطری به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده باعث کاهش قیمت خرید ابن محصول می‌شود، البته ما در چندین سال اخیر توانسته ایم، مشتریان بیشماری را در بازار خارجی جذب نماییم، که شما می توانید به راحتی با کارشناسان فروش ما ۲۴ ساعته با آن در ارتباط باشید و قیمت بطری پلاستیکی به صورت روزانه نیز با خبر بشوید.

عرضه انواع بطری پلاستیکی مشکی

نکاتی درباره بطری پلاستیکی مشکی

نکاتی درباره بطری پلاستیکی مشکی بطری مشکی یکی از پر فروش ترین و پرکاربردترین نوع بطری های پلاستیکی در سراسر دنیا می باشد که عموما از جنس موادی مانند پلیمر و پلی اتیلن تولید می‌شود در زمان گذشته برای تولید این محصولات از موادی مانند پلی استایرن استفاده می‌شد که برای محیط زیست بسیار خطر زا بود.

زیرا پلی استایرن زمان بسیار طولانی نیاز دارد تا به چرخه محیط زیست بازگردانده شود، دما موادی مانند پلی پروپیلن و پلی اتیلن کیفیت بسیار بالاتری دارند و همچنین سرعت بازیافت این محصولات نیز بسیار کمتر می باشد و از سوی دیگر شرکت‌های بازیافتی نیز می‌توانند، در فرآیند ساخت محصولات دیگر از این پلاستیک‌ها استفاده کنند، بنابراین بیشتر شرکت‌ها در سراسر دنیا از پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می نمایند.

هنگام خرید بطری های پلاستیکی حتماً باید به ضخامت آن توجه داشته باشید از آنجایی که بیشتر برای مایعات از انواع بطری های پلاستیکی استفاده می‌شود بنابراین ضخامت آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

شرکت‌های ارائه دهنده محصولات را در ضخامت های استاندارد ارائه می‌دهند البته شکل ظاهری بطری‌های پلاستیکی با یکدیگر بسیار متغیر می باشد و حتی برند های ارائه دهنده می‌توانند، برند مورد نیاز خود را بر روی صفحه بطری چاپ نمود که باعث افزایش تبلیغات در زمینه ی فروش نیز می‌شود.

بطری پلاستیکی رنگی چگونه تولید می شود؟

بطری پلاستیکی رنگی چگونه تولید می شود؟ مراحل تولید بطری های پلاستیکی بسیار حائز اهمیت می باشد، تمامی مراحل تولید بطری در این مجموعه تحت نظر مهندسان و کارشناسان می باشد، ما با استفاده از موادی مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن توانسته ایم انواع بطری های پلاستیکی را در رنگ بندی های مختلف ارائه بدهیم.

پس از ذوب کردن پلی اتیلن درون کوره های مخصوص انواع آلاینده های مختلف را نیز به ماده مذاب اضافه می نماییم،که باعث افزایش استحکام و افزایش مقاومت بطری‌های پلاستیکی نیز می‌شود، همچنین استفاده از رنگ‌های مختلف باعث ایجاد تنوع در بطری هامی‌شود و مشتریان می‌توانند، متناسب با نیاز خود این محصولات را خریداری کنند.

قبل از سرد شدن ماده اولیه باید آن را درون دستگاه قالب زنی ریخته و بطری ها را در قالب‌های مختلف تولید نمایید، سرد شدن ماده باعث می‌شود که شکل و فرم کلی بطری به خوبی حفظ نشود بنابراین حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید مهندسان دمای مورد نظر را در نظر می‌گیرند‌.

پس از تولید طرح اولیه بطری های پلاستیکی کیفیت این محصولات توسط مهندسان ناظر و همچنین کنترل کیفی مورد بررسی قرار گیرد که اگر مورد تایید باشد با این محصولات را به صورت انبوه تولید می نماییم.

البته رنگ بندی بطری های تولید شده در این مجموعه بسیار بالا بوده و البته اشکال آن ها نیز متغیر می باشد که مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود را سفارش بدهند و آنها را به صورت انبوه تولید می کنیم.

فروشنده بطری پلاستیکی مشکی در شیراز

فروشنده بطری پلاستیکی مشکی در شیراز در چند سال اخیر به عنوان معتبرترین و بزرگترین فروشنده بطری پلاستیکی مشکی در شیراز شناخته شده ایم، علت اصلی جذب مشتریان کیفیت بالای محصولات ما می باشد و ما با تضمین محصولات خود را ارائه می‌دهیم.

شما می توانید در هر کجا که باشید بهترین و با کیفیت ترین نوع بطری ها را به صورت مستقیم سفارش دهید و مآ از بهترین بسته بندی های کاملاً مستحکم در زمینه ارسال نیز استفاده می نماییم، از جمله رنگبندی های پرفروش بطری ها می توان به رنگ مشکی و همچنین خاکستری اشاره نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *