برای اطلاع از نرخ انواع بطری نیم لیتری پلی اتیلن می توان از طریق اینترنتی وارد عمل شده و با استفاده از این روش بعد از اطلاع از قيمت و خصوصیات این محصول نسبت به خرید و سفارش کلی آن اقدام نمود، خریداران می توانند با استفاده از روش سفارش آنلاین و با صرف هزینه ی کمتر و ارزانی خرید کلی خود را انجام دهند، در این روش مشتریان بعد از کسب اطلاعات لازم درباره ی انواع بطری نیم لیتری می توانند بدون واسطه و مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهند.

قیمت انواع بطری نیم لیتری پلی اتیلن

نکاتی پیرامون بطری نیم لیتری پلی اتیلن

نکاتی پیرامون بطری نیم لیتری پلی اتیلن

برای تولید بطری پلی اتیلن نیم لیتری از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی استفاده می شود، این بطری ها برای نگه داری انواع مختلفی از مایعات مورد استفاده قرار می گیرد، مایعاتی همچون، دوغ، آب، نوشابه، آب میوه، روغن موتور، مایع ظرفشویی و همچنین روغن ترمز با به کار گیری این بطری ها حفظ و نگه داری می شود.

این بطری های پر مصرف را می توان با استفاده از دستگاه های مخصوصی تولید و به بازار مصرف ارائه نمود، بطری های نیم لیتری پلی اتیلن دارای دهانه کوچک هستند و همچنین درب های پلاستیکی می باشند، رنگ های این نوع بطری مختلف می باشد و تنوع بالایی را به خود اختصاص داده است، نگه داری سموم کشاورزی و همچنین محصولات بهداشتی از دیگر کاربردهای این بطری ها می باشد.

این بطری ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند، از جمله بسته بندی مواد شوینده و شامپو اشاره نمود، از ویژگی های بطری پلی اتیلن نیم لیتری می توان به استحکام و مقاومت خوب این محصول در برابر ضربه یا فشار اشاره نمود، بازیافت این بطری ها از دیگر مزایایی استفاده از آن محسوب می شود، و از دیگر فواید این محصول قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است.

روش تولید بطری نیم لیتری پلی اتیلن

روش تولید بطری نیم لیتری پلی اتیلن

برای تولید انواع بطری پلی اتیلن نیم لیتری از چندین دستگاه بهره گرفته شده است، این دستگاه ها در تولید و ساخت بطری لازم و ضروری هستند، دستگاه باد کن یک نمونه از این دستگاه ها است و در کنار آن دستگاه پریفرم و همچنین دستگاه تزریق درب بطری در ساخت این محصول به کار برده می شوند.

برای تولید این بطری ها ابتدا را به وسیله ی دستگاه پریفرم که دارای حجم و اندازه ی مختلفی است صورت می گیرد، دستگاه تزریق پریفرم دارای قالب های گوناگونی است، مواد اولیه و مورد نیاز برای تولید بطری داخل لین دستگاه قرار داده می شوند و پس از آن با استفاده از دستگاه باد کن پت مواد اولیه مرغوب را با حرارت و گرمای مشخص شده ای به شکل قالب مورد نظر در می آورند.

دستگاه های باد کن به صورت دستگاه های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و همچنین به شکل دستی تولید و به بازار مصرف ارائه می شوند، خرید هر کدام از دستگاه های ذکر شده با توجه به نیاز خریداران انجام می شود، تولید درب با دستگاه مشخص و مخصوصی صورت می گیرد و این تولید با توجه به تعداد درب مورد نیاز انجام می شود، بعد از تکمیل این مراحل و تولید بطری نیم لیتری و درب آن محصول جمع آوری و بسته بندی می شود.

پخش عمده بطری نیم لیتری پلی اتیلن

پخش عمده بطری نیم لیتری پلی اتیلن

پخش عمده بطری پلی اتیلن از طریق آنلاین و بدون واسطه انجام می شود، خریداران می توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز فروش و توزیع این محصول خرید خود را انجام دهند، آگاهی از قیمت بطری پلی اتیلن به شکل کلی خرید و سفارش را برای مشتریان آسان نموده است.

خریداران می توانند بعد از آگاهی از نرخ بطری پلی اتیلن عمده نسبت به سفارش آن اقدام نمایند، در این روش که با صرف هزینه ی مقرون به صرفه ای صورت می گیرد مشتریان می توانند بدون واسطه و مستقیم خرید خود را انجام دهند، پخش عمده این محصول به شکل بی واسطه و آنلاین امکان پذیر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *