آیا می دانید نام علمی بطری پلاستیکی چیست؟ آیا هدف بازیافت پت را می دانید؟ آیا می دانید که بطری های پلاستیکی پت را می توان در طرح های مختلف بازیافت کرد؟ آیا می دانید که چرا بطری پلاستیکی را بازیافت می کنند؟ آیا از نحوه ی بازیافت بطری پلاستیکی پت آشنایی دارید؟
هدف از انجام طرح بازیافت بطری پلاستیکی پت ایجاد مکان برای بازیافت بطری پلاستیکی پت است در ابتدا طروف و بطری های پلاستیکی پت را جمع آوری می کنند و بعد از انجام عملیا بازیافت به پت خورد شده تبدیل می گردد.
نام علمی پت پلی اتیلن ترفتالات است. مواد هایی که در تولید بطری و سایر مواد پلاستیکی استفاده می شود ترفتالیک اسید و گلایکول است که دارای یک قسمت اسیدی و یک قسمت باز است. پت اگر با پشم و پنبه مخلوط شود برای برطرف کردن چین و چروک و همچنین ایجاد مقاومت پوست می گردد. وقتی مواد های اولیه تولید بطری باهم مخلوط می شوند در مقابل گرما و حرارت قرار می گیرند و مونومر ها با مولکول هایی که جرم مولکولی کمی دارند باز هم مخلوط می شوند و در نهایت آب اضافه ی آن خارج می گردد و در نتیجه پت شکل می گیرد.
در طرح بازیافت بطری پلاستیکی پت همه ی مواد که نا خالص هستند خارج می گردد و جرم مولکول ها افزایش پیدا می کند و استحکام مقاومت مواد در برابر هرگونه شکست بیشتر می شود.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *