آیا می دانید مهم ترین موادی که در ساخت و تولید بطری پلاستیکی استفاده می شود، چیست؟ آیا از خواص موادی که در تولید بطری پلاستیکی استفاده می شود اطلاع دارید؟ آیا می دانید بازرسان چگونه از کارگاه و کارخانه های تولید بطری پلاستیکی بازدید می کنند؟ آیا از روش های بررسی کارگاه تولید بطری پلاستیکی اطلاع دارید؟
روش های بررسی کارگاه تولید و ساخت بطری های پلاستیکی، روش های اقتصادی و میزان آمار است.
بطری های پلاستیکی برای تولیدشان نیاز به موادی همچون پلی اتین و پلی اتیلن ترفتالات دارند که مهم ترین مواد تولید و ساخت این بطری ها پلی اتیلن ترفتالات یا همان پت است که این مواد حدود ۷۵درصد در تولید بطری های پلاستیکی نقش دارد.
بطری هایی که با مواد پت یا پلی اتیلن ترفتالات ساخته شده اند دارای خواص ویژه ای هستند که این خواص عبارتند از: مقاوم بودن در برابر هرگونه گرما و آسیب، یعنی مقاومت بالایی دارند و اما میزان نفوذ پذیری کمتری دارد یعنی بطری ها مواد را به مقدار کم جذب می کند و کمتر نفوذ می کنند به همین دلیل خطری انسان م مصرف کنندگان را تهدید نمی کند و همچنین یکی دیگر از ویژگی های این مواد این است که وجود این مواد اصلی در روند رشد و تولید بطری های پلاستیکی و سایر محصولات پلاستیک تاثیر دارد.
بازرسان برای بازدید از این کارگاه ها دستگاه ها و سیستم های تولید و ساخت بطری را کنترل می کنند تا از هرگونه مشکلات و نابسامانی اگاه شوند.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *