جار پلاستیکی ترشی از محصولاتی است که در بازار به دلیل مزایای زیادی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. تامین کنندگان جار پلاستیکی در تهران انواع متفاوتی از این محصول را با کیفیت فوق العاده و طرح ها و مدل های مختلف تامین نموده و در بازار فروش انواع جار عرضه می نمایند. این مرکز یکی از معتبر ترین تامین کنندگان و فروشنده جار پلاستیکی ایرانی و با کیفیت می باشد و محصولات خود را به تمام کشور ارسال می نماید.

تامین کنندگان جار پلاستیکی ترشی در تهران

جار پلاستیکی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

جار پلاستیکی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ جار پلاستیکی به دلیل این که برای نگهداری مواد غذایی مختلف مانند ترشی و مربا و عسل استفاده می شود باید از انواع درجه یک و با کیفیت انتخاب شود. برای خرید جار پلاستیکی ابتدا آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید و تا جایی که می توانید از خرید جار رنگی خودداری کنید. بهترین نوع جار، انواع جار شفاف و بی رنگ می باشد.

جار بی رنگ باید به گونه ای باشد که کاملا شفاف بوده و خرید جار کدر برای نگهداری مواد غذایی توصیه نمی شود. برای تولید جار پلاستیکی درجه یک باید از مواد اولیه مرغوب مانند پت استفاده شود. پلاستیک پت در واقع پرو اتیلن ترفتالات می باشد. این نوع پلاستیک با نام پلاستیک پاک نیز در دنیا شناخته می شود و از انواع پلاستیک ها بهداشتی مخصوص مواد غذایی می باشد.

برای این که مطمئن شوید که جار پلاستیکی با استفاده از پلاستیک پاک ساخته شده است باید روی جار را با دقت بررسی نمایید و به دنبال علامت پت بگردید. علامت پت به صورت عدد یک می باشد که ۳ فلش در اطراف آن قرار دارد و مثلثی تشکیل داده که عدد یک در مرکز آن قرار گرفته است.

نکاتی درباره تولید جار پلاستیکی ترشی

نکاتی درباره تولید جار پلاستیکی ترشی جار پلاستیکی مخصوص ترشی عمدتا به شکل استوانه ای می باشد که با حجم های متفاوتی می توان آن را تهیه نمود. در مورد ظروفی که ترشی در آن نگهداری می شود باید دهانه این نوع ظروف تا حد امکان باز باشد تا برداشتن و یا ظرف کردن ترشی ها به آسانی انجام شود. نکته دیگر در مورد جار پلاستیکی ترشی که دارای اهمیت زیادی است این است که این نوع ظروف دارای درب هایی است که به خوبی محکم می شود.

محکم شدن درب جار پلاستیکی مخصوص ترشی به این دلیل اهمیت زیادی دارد که اگر هوا و رطوبت به درون ظرف نفوذ کند به سرعت مواد داخل ظرف دچار فساد شده و میکرو ارگانیسم های مضر زیادی در آن شروع به رشد نموده و باعث تخریب بافت مواد ترشی می شود. این موضوع باعث می شود که ترشی بوی نا مطبوعی به خود بگیرد و غیر قابل مصرف شود.

اندازه و سایز این محصول نیز اهمیت زیادی دارد و این موضوع هم برای مصرف خانگی و هم برای مصرف تجاری و عرضه ترشی اهمیت پیدا می کند. این محصولات به صورت جار نیم کیلویی و جار یک کیلویی تا 10 کیلوگرم در بازار موجود هستند.

قیمت بهترین جار پلاستیکی ترشی در بازار

قیمت بهترین جار پلاستیکی ترشی در بازار جار پلاستیکی از بهترین ظروفی است که برای نگهداری و یا عرضه ترشی در بازار موجود بوده و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. این جار ها با اندازه های مختلف و مدل های متنوعی در بازار دیده می شوند که هر کدام از آن ها دارای قیمت متفاوتی بوده و بسته به میزان مواد اولیه و هزینه ای که تولید آن در بر داشته است قیمت گذاری می شود.

این مرکز در تلاش است که در رقابت با دیگر تولید کنندگان جار پلاستیکی نبض بازار را به دست گرفته و هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود را جلب نماید. به همین سبب انواع و اقسام جار پلاستیکی با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای خرید آسان جار پلاستیکی ارزان سری به بخش محصولات ما بزنید و انواع محصولات ارائه شده را ملاحظه نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *