جار پلاستیکی استوانه ای یکی از ظروف بسیار پرکاربرد در آشپزخانه ها بوده که معمولاً به عنوان جای حبوبات، ادویه، خشکبار و …. مورد استفاده قرار می‌ گیرد. فروشنده این محصول همواره بانکه هایی که از بهترین مواد اولیه و با کیفیت تولید شده را در ابعاد و اندازه های مختلف در رنگ بندی و طرح های گوناگون در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد که این فروشندگان با ارائه محصولات قیمت مناسب همواره باعث رضایت مشتریان خود می گردد.

فروشنده انواع جار پلاستیکی استوانه ای

جار پلاستیکی باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

جار پلاستیکی باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

جار به ظروف استوانه‌ای که جهت بسته بندی مواد غذایی همچون مربا، ترشی، خشکبار و غیره به کار گرفته می‌ شود، گفته شده که بر اساس نوع جنسی که دارد، تقسیم بندی می گردد. در این میان جار پلاستیکی به دلیل مزایا و مشخصاتی که دارد، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته، این ظرف دارای حجم و اندازه های مختلفی است که مهمترین مشخصه آن قیمت بسیار مناسبش بوده و همواره امکان خرید را برای افراد مختلف به وجود آورده است.

جار دارای دهانه گسترده ای است که به راحتی می توان انواع مواد غذایی را در آن جای داد. همچنین شفاف بوده و محصول درون آن به خوبی مشاهده می‌ شود تا به راحتی بتوان به آن دست یافت. این محصول به دلیل امکان بازیافت یکی از مهمترین محصولاتی بوده که به محیط زیست آسیبی نرسانده و در کشورهای مختلف دیگر به عنوان یکی از مواد اولیه پر استفاده شناخته شده است.

این ظروف دارای درب هایی بوده که به صورت پیچی باز و بسته می شود که این درب ها کاملا محکم چفت و بسته شده و از نفوذ هوا به داخل ظرف جلوگیری نموده بنابراین، باعث حفظ کیفیت و تازگی محصول می گردد. از آنجایی که این نوع ظروف با استفاده از تجهیزات پیشرفته با تنوع بالا تولید شده، وزن بسیار کمی داشته که در نتیجه حمل و نقل آنها ساده و راحت تر خواهد بود و یکی از مزیت های اصلی و مشخصاتی که آنرا پر کاربرد نموده، مقاومت بالا در برابر شکستگی می باشد.

مزایای استفاده از جار پلاستیکی استوانه ای

مزایای استفاده از جار پلاستیکی استوانه ای

قطعا شما هم به عنوان مصرف کننده، برای بسته بندی محصولات غذایی نگرانی هایی دارید که این نگرانی ها شامل تاثیرات منفی بر کیفیت مواد غذایی و بهداشت آن است. انواع جار پلاستیکی یکی از محصولات قدیمی بوده که از مواد اولیه بی خطر تولید شده و سلامت انسان ها را به هیچ عنوان تهدید نکرده که حتی با قابلیت تجزیه پذیری که اشاره کردیم به محیط زیست هم آسیبی نخواهد رساند.

پس می‌ توان اولین مزیت استفاده از این ظروف پلاستیکی را کمک به سلامت مصرف‌ کنندگان نامید. همچنین این محصول قیمت مناسبی دارد بنابراین خریداران دیگر نیازی نیست که برای بسته بندی مواد غذایی که خود هزینه های زیادی را متحمل شوند. ابعاد و اندازه های مختلفی که این محصول دارد، به راحتی مواد غذایی مختلفی را در خود جای داده و همین موضوع باعث شده که دسترسی به این مواد به سرعت و راحتی امکان پذیر باشد.

این ظروف با جنس پلاستیکی که دارد در برابر ضربه مقاوم است و در صورتی که روی زمین بیفتد نمی شکند و همچنین کاملا از محصول نهایی خود محافظت می نمایند.

خرید بی واسطه جار پلاستیکی استوانه ای

خرید بی واسطه جار پلاستیکی استوانه ای

با دانستن ویژگی و مزایای استفاده جار پلاستیکی ارزان، شاید شما هم قصد خرید این محصول را بکنید که معمولاً توسط مراکز مختلف با جنس و مدل های متنوع به فروش می رسد اما اگر خرید خود را بی واسطه از طریق یک مرکز انجام دهید، قطعاً خریدتان با اطمینان بیشتری انجام خواهد شد که این گونه محصول مورد نظر مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته و هیچ جای شکی در کیفیت محصول وجود نخواهد داشت.

فروش بی واسطه یکی از بهترین روش هایی است که مورد پسند استقبال مشتریان واقع شده زیرا این گونه محصول مستقیماً روانه بازار شده و مشتری دیگر جهت خرید محصول هزینه‌های گزافی را پرداخت نخواهد کرد. جار پلاستیکی صادراتی از جمله محصولاتی بوده که در اختیار بازار داخلی هم قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *