تهران یکی از شهرهایی است که سهم بزرگی در بازار انواع جار پلاستیکی عسل را در دست دارد. مشتریان جهت خرید جار پلاستیکی می توانند انواع متنوع و مختلف این محصول را درشکل و اندازه های مختلف و شیک از تولیدکنندگان معتبر در تهران خریداری کنند.

خرید انواع جار پلاستیکی عسل در تهران

توضیحاتی درباره جار پلاستیکی عسل

توضیحاتی درباره جار پلاستیکی عسل از جمله تولیدات انواع محصولات پلاستیکی، جار پلاستیکی میباشد که ظرفی تولید شده از جنس پلاستیک و دربسته در اندازه های بزرگ و کوچک است که برای نگه داشتن موادغذایی مانند مربا و عسل و ترشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جار پلاستیکی عسل جار با استحکام و درعین حال قابل انعطاف است که از جنس پلاستیک های درجه یک تولید می شود. با این نوع جار طعم، بو، عطر و بافت عسل قرار داده شده درون آن فاسد نمی شود.

همچنین جار پلاستیکی از دوستداران طبیعت است که معمولا افرادی که قصد محافظت کردن از محیط زیست و طبیعت دارند آن را برای استفاده انتخاب می کنند.

عمدتا مصرف کنندگان بسته بندی عسل را با جار پلاستیکی می پسندند. از دیگر ویژگی های مثبت این محصول این است که بطری ها و جارهای پلاستیکی 100٪ قابل بازیافت میباشند.

پلاستیک غیر متخلخل و نفوذناپذیر است به این معنی که هیچ گونه فعل و انفعالی بین جار پلاستیک و محصول درون آن رخ نمی دهد که طعم غذا و عسل را تحت تاثیر قرار دهد.

نحوه تولید جار پلاستیکی چگونه است؟

نحوه تولید جار پلاستیکی چگونه است؟ ساخت جار پلاستیکی PET نوعی پلی استر است. این یک پلیمر است که عمدتاً از هیدروکربن های نفتی به دست می آید و نتیجه واکنش بین مونومرهای اتیلن گلیکول و اسید ترفتالیک است.

در ساخت پلاستیک های PET، اسید ترفتالیک با متانول ترکیب می شود تا دی متیل ترفتالات و آب تولید شود. سپس این محصول با اتیلن گلیکول در دمای 305 درجه فارنهایت ترکیب می شود تا ماده دیگری به نام بیس(2-هیدروکسی اتیل) ترفتالات و متانول ایجاد شود.

در مرحله آخر، یک پلیمر تشکیل می شود و مولکول دیگری آزاد می شود. این فرآیند پلیمریزاسیون تراکمی بیس (2-هیدروکسی اتیل) ترفتالات در خلاء در دمای 530 درجه فارنهایت رخ می دهد و زنجیره های PET و اتیلن گلیکول را تولید می کند که به طور مداوم در طول فرآیند پلیمریزاسیون حذف شده و برای ساخت PET اضافی استفاده می شود.

هنگامی که مخلوط PET به ضخامت مناسب رسید، به سرعت خنک می شود تا از تغییر رنگ و تخریب جلوگیری شود. بعداً می توان آن را برای استفاده های اضافی دوباره گرم کرد.

فرآیند ساخت جار

بطری های PET معمولاً با استفاده از یکی از سه فرآیند قالب گیری دمشی ذکر شده در زیر ایجاد می شوند.

قالب گیری دمشی

تزریقی ایده آل برای بطری های پلاستیکی کوچکتر، فرآیند قالب گیری تزریقی می تواند برای قالب گیری طیف گسترده ای از پلیمرها از جمله PET و HDPE استفاده شود.

هر جار پلاستیکی که تازه تولید شده، یک سری آزمایشات کنترل کیفیت مانند تست ضخامت و بررسی فشار را انجام می دهد تا مطمئن شود که کیفیت محصول در حد استاندارد است.

بطری ها برای برچسب زدن و پر کردن استفاده می شوند! بطری ها با برچسب کاغذی مورد نظر خود برچسب گذاری می شوند و سپس با موادی که برای آن ساخته شده اند پر می شوند. چه عسل باشد چه موادی دیگر!

فروش عمده جار پلاستیکی عسل

فروش عمده جار پلاستیکی عسل جار پلاستیکی عسل یکی از محصولات تولیدی گروه های بازرگانی ایران می باشد که در بازار داخلی و خارجی پخش و فروش عمده دارد.

تولیدکنندگان این‌ محصول همواره محصولات را با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین مواد اولیه به تولید می رسانند. قیمت جار پلاستیکی بصورت عمده و مستقیم از تولیدکنندگان بسیار پایین تر از بازار است.

جهت خرید این محصول در سراسر نقاط ایران تنها لازم است که یک تماس با بخش فروش این تولیدکنندگان و کارخانجات حاصل فرمایید. فروش این محصول برای رفاه حال مشتریان جارهای شیشه ای توسط تولیدکننده ها به صورت غیرحضوری و آنلاین قابل انجام میباشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *