بطری پلاستیکی همان گونه که از نامش پیداست از پلاستیک ساخته می شود این بطری ها انواع مخلتف داردکه یا از مواد اولیه ساخته می شوند یا از مواد بازیافتی که جمع آوری می شود و مجدد قابل استفاده هستند تولید می شود.

این بطری ها بسته به نوع استفاده ای که از آن ها می شود ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند و در صنعت های مختلف کارایی دارند. انواع مختلف این بطری ها عبارتند از بطری پلاستیکی آب، بطری شیر، بطری دوغ و…..حتی از این بطری ها در صنعت دارو سازی نیز استفاده می شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این بطری ها و آشنا شوید.

عرضه بهترین بطری پلاستیکی آب در تهران

نکاتی پیرامون تولید بطری پلاستیکی آب

نکاتی پیرامون تولید بطری پلاستیکی آب باید درنظر داشته باشیم موقع استفاده از این بطری ها باید به یک سری نکات توجه داشته باشیم که با استفاده اشتباه از این بطری های پلاستیکی ناخواسته مشکلات و بیماری های برای خود به وجود نیاوریم.

بطری های پلاستیکی نباید در مجاورت گرما یا سرمای زیاد قرار بگیرند چون عوارض جبران ناپذیری برای ما به دنبال خواهد داشت. مثلا اگر بطری های آب داخل فریزر یخ بزنند باعث ترکیبات سرطان زا می شود. از قرار دادن این بطری ها در مجاورت گرما یا نور مستقیم‌ خورشید نیز بپرهیزید که گرمای زیاد باعث به وجود آمدن ترکیبات شیمیایی در این بطری ها می شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرداین است که نباید به مدت طولانی از این بطری های پلاستیکی استفاده کردو بعد از چند بار استفاده باید آن ها را به سبد بازیافتی ها منتقل کرد و نکته دیگر این که از این بطری ها برای دیگر خوراکی ها مانند آبغوره، آب لیمو و آب میوه نباید استفاده کرد.

در تولید و ساخت انواع بطری های پلاستیکی به نوعی از نفت استفاده می شود وقتی مواد خوراکی داخل آن ها بماند قطعا باعث به وجود آمدن ترکیبات شیمیایی می شودو خوردن این مواد هم برای سلامتی انسان ضرر دارد.

ویژگی های بطری پلاستیکی باکیفیت

ویژگی های بطری پلاستیکی باکیفیت

  • متاسفانه استفاده از بطری های پلاستیکی خطراتی را نیز برای انسان و طبیعت به همراه داردآن هم خطراتی که در بعضی مواقع جبران ناپذیر است. پس سعی کنید از بطری پلاستیکی مرغوب و با کیفیت استفاده کنید که خطر آن نیز کمتر خواهد بود.شاید برایتان سوال پیش بیایدکه بطری پلاستیکی مرغوب چه ویژگی هایی دارد که ما در ادامه این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد.

ویژگی های بطری پلاستیکی مرغوب عبارتند از :

  • مقاومت و استحکام بالایی داشته باشند.
  • ظاهری زیبا و روشن و شفافی داشته باشند.
  • مقاومت شیمیایی و اسیدی زیادی داشته باشند.
  • طعم و مزه و رنگ مواد داخل این بطری ها تغییر نکند.
  • مهمتر از همه این که در تولید این بطری ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده باشد

قطعا بطری هایی که با مواد بازیافتی ساخته شود یا درساخت آن یک سری استانداردها رعایت نشود کیفیت لازم را نخواهد داشت و استفاده از ان ها نیز برای مصرف کننده خطر ساز خواهد بود یکی از این خطرات جبران ناپذیر سرطان زا بودن آن ها خواهد بود.

قیمت بطری پلاستیکی آب در بازار

قیمت بطری پلاستیکی آب در بازار بطری هایی که برای انواع نوشیدنی ها استفاده می شود از دو نوع شیشه ای و پلاستیکی است که نوع پلاستیکی آن هم سبک تر و هم ایمن تر است و از بازار فروش بهتری نیز برخوردار است .قیمت بطری پلاستیکی نسبت به نوع شیشه ای مناسب تر است .

تولید کنندگان بطری های پلاستیکی همه ساله بطری های جدید در اندازه های مختلف تولید می کنند خریداران می توانند با مراجعه حضوری به بازار از فروشنده بطری پلاستکی مستقیما خرید خود را انجام دهندیا به روش اینترنتی خرید خود را سفارش دهند تا بدون واسطه و با قیمت مناسب تر به دست آن ها برسد.

ما در این سایت همیشه در تلاش هستیم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر این که از کیفیت بالایی برخوردار است دارای قیمت مناسبی نیز باشد .هدف ما جلب رضایت شماست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *