در حال حاضر مجموعه ما با عرضه مستقیم بطری پلاستیکی اسپری به صورت عمده، سعی بر این دارد تا نیاز ای طیف گسترده ای از مشتریان را تامین نماید.

به همین منظور با به کار گرفتن نیروهای جوان و متخصص در این زمینه و راه اندازی خط تولید با ظرفیت بالا، گامی در جهت تامین نیازهای داخلی و حتی خارجی به انواع بطری پلاستیکی برداشته است.

مجموعه ما با تولید و عرضه مستقیم این محصولات در ابعاد و حجم های متنوع، می تواند انتخابی مناسب، به صرفه و البته با کیفیت برای کسب و کار و تولیدات شما باشد.

عرضه مستقیم بطری پلاستیکی اسپری

روش تولید بطری پلاستیکی اسپری چگونه است؟

روش تولید بطری پلاستیکی اسپری چگونه است؟

به طور معمول بطری های پلاستیکی برای نگهداری آب و مایعات و حتی الکل و ضدعفونی کننده ها تولید می شوند. به همین دلیل باید با در نظر گرفتن بهداشت و استفاده از متریال درجه یک و بهداشتی تولید شوند.

در تولید اغلب این بطری ها از پلی اتیلن یا همانPET استفاده می شود که هم سبک هستند و هم مقاومت بالایی دارند و از نظر بهداشتی تایید شده هستند. به علاوه در تولید آن می توان از نوع شفاف و یا مات آن استفاده کرد.

در تولید پلی اتیلن ها از هیدروکربن های نفت استفاده می شود و سپس پلیمریزه می گردند. عملیات ممکن است، پیچیده باشد و به همین منظور از تشریح آن خودداری می کنیم و بیشتر به روش تولید بطری پلاستیکی مایعات می پردازیم.

برای تولید بطری ابتدا پلی اتیلن های تایید شده را در قالب می ریزند و به شکل ورقه های نازک در می آورند. سپس دوباره این ورقه ها وارد قالب دیگری می شوند و به شکل بطری های متنوع در می آیند.

این ورقه های پلی اتیلن در واقع تحت فشار، دما و حرارت و کشش و ضربه تبدیل به بطری هایی می شوند که در حال حاضر در بازار موجود است و می بینیم.

افشانه و سر بطری های اسپری نیز توسط قالب های به خصوصی تولید و با دستگاه مونتاژ می شوند و در نهایت بسته بندی شده و به کارخانجات و یا بازارها ارسال می گردند.

مزیت های بطری پلاستیکی چیست؟

مزیت های بطری پلاستیکی چیست؟

ممکن است تجربه این را داشته باشید که مایعی را در ظرف شیشه نگهداری کرده اید و پس از مدتی در اثر بی احتیاطی آن ظرف شکسته شده و محتویات داخل آن نیز همه جا را کثیف کرده باشد.

نخست با یک مثال ملموس شروع کرده ایم تا بهتر متوجه مزیت های بطری های پلاستیکی باشید. بی شک در قرن اخیر با ورود پلاستیک به چرخه تولید، زندگی راحت تری برای انسان ها فراهم شده است.

ماندگاری بالای این بطری ها سبب شده تا هر مایعی که بخواهید بتوانید برای مدت های طولانی درون بطری ها نگهداری کنید، بدون اینکه نگران شکستگی و خراب شدن آن باشید.

گرچه ممکن است این‌ محصولات در اثر قرار گرفتن مستقیم زیر نور خورشید و حرارت دیدن آسیب ببینند اما در حالت کلی و شرایط عادی یک انتخاب و گزینه مناسب برای نگهداری از مایعات است.

این محصولات کاملا بهداشتی هستند و می توان بارها و بارها از آن ها استفاده کرد. به علاوه به راحتی در ابعاد مختلف تولید می شوند و می توان برای هر مصارف یک نوع بطری خریداری نمود.

افزون بر این قیمت های به صرفه و بسیار مناسب بطری های پلاستیکی سبب شده تا این محصولات به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از خانه و منازل ما انسان ها شناخته شود و در اکثر کابینت ها، قفسه ها، یخچال ها و حتی اتومبیل های ما انواعی از آنها وجود داشته باشد و کاربرد های مفیدی نیز به همراه داشته باشد.

خرید انواع بطری پلاستیکی اسپری

خرید انواع بطری پلاستیکی اسپری

برای خرید انواع بطری پلاستیکی عمده، مانند بطری های اسپری، مایعات، شامپو ها و… می توانید با مراجعه به بخش های مختلف سایت ما، این محصولات را با نازل ترین قیمت ها خریداری کنید.

به علاوه می توانید با خرید از مجموعه ما و بهره مندی از قیمت های مناسب، محصول و بطری باکیفیت و بهداشتی را برای مصارف خود تهیه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *