درب های پلاستیکی یک انتخاب خوب و مناسب، به ویژه برای بطری نوشیدنی های گازدار، بطری های آب و نوشیدنی های آبمیوه است. مصرف کنندگان از مزایای باز و بسته شدن آسان این بسته های پلاستیکی قدردانی می کنند. مواد اولیه ی خوب در ساخت این محصول، باعث افزایش فروش و عرضه بهترین درب بطری پلاستیکی شده است.

عرضه بهترین درب بطری پلاستیکی

ویژگی های درب بطری پلاستیکی باکیفیت

ویژگی های درب بطری پلاستیکی باکیفیت علاوه بر کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت این محصول، موارد زیادی در کیفیت درب بطری پلاستیکی اثرگذارند؛ از جمله:

  • امنیت و آرامش مصرف کننده با دانستن اینکه درب بطری پلاستیکی ایمن بسته شده است
  • شیارهای هواگیری تعبیه شده برای تهویه فشار ایمن هنگام باز شدن
  • سیستم مهر و موم بالا و جانبی اثبات شده حفظ کربناته بهینه را فراهم می کند و طراوت محصول را حفظ می کند
  • پروفیل های آب بندی لاینر متناسب با نیازهای خاص مشتری، آب بندی بهینه را تضمین می کند
  • باز کردن سریع و آسان با گشتاورهای حذف ثابت
  • آب بندی مجدد عالی
  • بازیافت آسان، سازگار با محیط زیست

نحوه تولید بطری پلاستیکی در کارخانه

نحوه تولید بطری پلاستیکی در کارخانه

پت نوعی پلی استر است. این ماده یک پلیمر است که عمدتاً از هیدروکربن های نفتی مشتق می شود و نتیجه واکنش بین مونومرهای اتیلن گلیکول و اسید ترفتالیک است.در ساخت پلاستیک های پت، اسید ترفتالیک با متانول ترکیب می شود تا دی متیل ترفتالات و آب تولید شود. این محصول سپس با اتیلن گلیکول در دمای 305 درجه فارنهایت ترکیب می شود تا ماده دیگری به نام بیس(2-هیدروکستیل) ترفتالات و متانول ایجاد شود.

در مرحله آخر، یک پلیمر تشکیل می شود و مولکول دیگری آزاد می شود. این فرآیند پلیمریزاسیون تراکمی بیس(2-هیدروکستیل) ترفتالات در خلاء در دمای 530 درجه فارنهایت انجام می شود و زنجیره های پت و اتیلن گلیکول را تولید می کند که به طور مداوم در طول فرآیند پلیمریزاسیون حذف می شود و برای ساخت پت اضافی استفاده می شود.هنگامی که مخلوط پت به ضخامت مناسب رسید، به سرعت خنک می شود تا از تغییر رنگ و تخریب جلوگیری شود. بعداً می توان آن را برای استفاده های اضافی دوباره گرم کرد.

فرآیند ساخت انواع بطری پلاستیکی:

بطری های پت معمولاً با استفاده از یکی از سه فرآیند قالب گیری دمشی ذکر شده در زیر ایجاد می شوند:

  • قالب گیری دمشی تزریقی:

این شیوه می‌تواند روشی بسیار عالی برای بطری پلاستیکی های نسبتا کوچک باشد. روش قالب گیری تزریقی برای قالب گیری جمعی از پلیمر ها مانند پت ها و … استفاده می ‌‌‌‌‌‌‌‌شود‌.

  • قالب گیری دمشی اکستروژن:

قالب گیری دمشی همان اکسترود کردن پلیمر پلاستیکی ذوب شده است. در طی فرآیند قالب‌گیری دمشی شاتل اکستروژن، دو قالب به جلو و عقب می‌روند تا یک پاریسون اکسترود شده را به‌طور مداوم ثبت کنند.

  • فرآیند قالب گیری ضربه ای کششی تزریقی:

طیف گسترده‌ای از بطری‌ها، شیشه‌ها و سایر ظروف را می‌توان با استفاده از فرآیند قالب‌گیری کششی تزریقی همه کاره قالب‌گیری کرد. پریفرم ها را می توان بلافاصله در ظروف نهایی قالب گیری کرد یا به عنوان انبار برای استفاده بعدی ذخیره کرد.

  • فرآیند بازرسی:

در مرحله آخر آزمایشی بر روی بطری ها انجام می‌شود که این فرآیند حتما باید قبل بسته بندی محصولات صورت گیرد. آزمایش می تواند شامل این موارد باشد: تست مقاومت در برابر ضربه، تست فشار، تست نفوذپذیری، بازرسی شفافیت و … . تولیدکنندگان همچنین آزمایش می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که اندازه، شکل و پایان محصول نهایی قبل از بسته‌بندی و ارسال به مقصد نهایی، سازگاری دارد.

فروش انواع درب بطری پلاستیکی

فروش انواع درب بطری پلاستیکی همانطور که گفته شد موارد زیادی در فروش انواع درب بطری پلاستیکی اثر می گذارند که باعث افزایش خرید و فروش این محصول می‌شوند. فرآیند تولید و فروش انواع درب بطری پلاستیکی روز به روز در حال افزایش است‌. قیمت بطری پلاستیکی نیز به عوامل فراوانی بستگی دارد؛ از جمله: فروش عمده یا تکی، کیفیت مواد اولیه به کار رفته،برند محصول و … . مجموعه ما توانسته با سال ها فعالیت در زمینه بطری پلاستیکی صادراتی، رضایت و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *