بطری یک لیتری پلی اتیلن بیشتر برای مواد مختلف شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع شامپو ها، سم ها و رنگ مو های مختلف در این بطری ها بسته بندی شده و روانه ی بازار شده اند. این بطری ها در کا خانه های تولید کننده ی بطری با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده است، تولید کنندگان محصولات ساخته شده ی خود از جمله بطری های پلی اتیلن را به صورت مستقیم از طریق نمایندگی های فروش راهی بازار مصرف کرده اند. در این روش واسطه ها کاملا حذف شده و محصولات با قیمت پایین تری عرضه می شوند.

عرضه مستقیم بطری یک لیتری پلی اتیلن

اطلاعاتی درباره بطری یک لیتری پلی اتیلن

اطلاعاتی درباره بطری یک لیتری پلی اتیلن بطری های پلی اتیلن مانند سایر بطری های ساخته شده از مواد شیمیایی تهیه می شوند.این بطری ها از جنس پلاستیک بوده و بیشتر برای بسته بندی کردن محصولات خاصی از ایشان بهره می گیرند. انواع بطری پلی اتیلن توسط کارخانه های داخلی ساخته می شود.

این بطری ها از بافت و مواد ویژه ای ساخته شده اند و بیشتر مواد شیمیایی درون آن ها ریخته می شود. بعضی از نواد شیمیایی که به صورت مستقیم فرد از آن ها استفاده می کند، بسیار خطرناک و سمی می باشند، برای نگهداری از آن ها احتیاج به یک ظرف بسیار قوی و محکم است که مانع از ریزش ان ها حین باربری و انتقال شود.

این بطری ها دارای ضخامت بالایی بوده و کاملا سفید و یا به رنگ های تیره می باشند. نور به راحتی نمی تواند از این بطری ها عبور کند، به همین سبب محتویات درون بطری از گزند و آسیب ناشی از نور خورشید کاملا در امان است. این بطری به دلیل کیفیتی که دارد برای بسته بندی مواد مختلفی از آن ها استفاده می شود.

اما پس از این که کاملا محتویات بطری تمام شد به هیچ عنوان نباید از آن ها ایتفاده کرد، بهترین راه انتقال آن ها به اداره های بازیافت می باشد، بعضی از افراد از ظاهر بطری ها خوششان آمده و مواد غذایی مختلف را درون آن ها نگهداری می کند،این کار بسیار خطرناک می باشد،چرا که مواد سمی از بطری کاملا دفع نسده و لابه لای دیواری بطری سم موجود است.

مقایسه بطری پلی اتیلن با سایر نمونه ها

مقایسه بطری پلی اتیلن با سایر نمونه ها بطری های پلی اتیلن در مقایسه با بطری های معمولی تفاوت های بسیار زیادی دارد.

  • ضخامت این بطری ها بسیار بیشتر لست و بعضی از آن ها ضخامت ده برابری دارند.
  • رنگی که برای بطری های پلی اتیلن بکار می رود با رنگ بطری های ملمولی بسیار فرق دارد. این رنگ ها قدرت بسیار زیادی داشته و مانع از نفوذ نور خورشید به درون بطری خواهند شد.
  • معمولا بطری های پلی اتیلن از انعطاف پایین تری برخورداند، به راحتی خم نشده و نفوذ ناپذیرند.
  • جنس ایشان به قدری محکم می باشد که با هیچ گونه چاقویی نمی توان آن ها را سوراخ کرد. چرا که جدا از زخامتی که دارند، بافت آن ها نیز منجسم است.
  • عمر این بطری ها نسبت به نمونه های دیگر بسیار زیاد تر است و برای ذوب کردن و استفاده ی مجدد از ایشان، احتیاج به حرارت بسیار زیادی می باشد.

قیمت انواع بطری یک لیتری پلی اتیلن

قیمت انواع بطری یک لیتری پلی اتیلن عوامل متعددی بر قیمت بطری پلی اتیلن اثر گذار می باشد، یکی از آن ها متریالی است که برای تولید از آن بهره گرفته اند، هر چه مواد اولیه با کیفیت تر باشد، قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. ارزش افزوده ی اعمالی در خط تولید که ناشی از سربار ساخت و هزینه های غیر مستقیم ایت، تا حد زیادی قیمت بطری را شامل می شوند.

بطری پلی اتیلن ارزان نیز در بازار وجود داشته که توسط کارخانه های بسیار کارآزموده و معتبر ساخته شده اند، این کارخانه ها با بهره گیری از تیم کارشناس حسابداری به خوبی تمام هزینه ها را کنترل کرده و مانع از گران شدن بهای تمام شده ی محصول شده اند. با این وجود درست است که محصول قیمت کمی دارد، اما کیفیت آن بسیار زیاد می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *