آیا می دانید که با استفاده از بطری پلاستیکی می توان انواع کاردستی ها را ساخت؟ آیا ساخت کاردستی و کارهای هنری و خلاقیت با بطری پلاستیکی نیاز به صرف هزینه دارد؟ از خرید اسباب بازی و سایر وسیله برای فرزنداان خود خسته شده اید؟ آیا از کاردستی هایی که با بطری پلاستیکی ساخته می شود اطلاع دارید؟
بطری پلاستیکی یک وسیله ای است که بعد از استفاده کردن نباید از آن استفاده ی مجدد کرد بنابراین بجای دور انداختن بطری های پلاستیکی می توان برای ساخت کاردستی و ایجاد خلاقیت از آن استفاده کرد.
ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی یک کار راحت و ساده است و هزینه بر نیست بنابراین بجای خریدن اسباب بازی های گران قیمت می توانید با بطری پلاستیکی انواع کاردستی ها را برای فرزندان خود بسازید. به عنوان مثال می توانید با استفاده از وسایل های دور ریختنی مانند بطری پلاستیکی یک هواپیما یا جامدادی، گلدان های رنگی یا عروسک های پلاستیکی بسازید.
بنابراین با این وسیله ی دورریختنی و بدون هزینه و کمی سلیقه می توانید برای کودکان خود کاردستی های متنوع درست کنید.
روش ساخت کوسه با بطری پلاستیکی: وسایل های مورد نیاز قیچی، ماژیک، چاقو، بطری پلاستیکی، نخ، مهره رنگی
ابتدا روی بطری با استفاده از ماژیک یک کوسه بکشید و قسمت های اضافه و خالی را با چاقو برش دهید می توانید با ماژیک های رنگی کوسه را رنگ کنید و سپس یک تکه کاغذ یا مقوا را به عنوان دم به کوسه بچسبانید برای تهیه ی طعمه ی کوسه می توان از یک تخم مرغ شاسی استفاده کرد. روی این تخم مرغ یک ماهی بکشید و به سلیقه ی خود آن را رنگ کنید و سپس با استفاده از چاقو سر بطری را سوراخ کنید و نخ را از آن رد کنید و سر دیگر نخ را وارد مهره کنید و به ماهی بچسبانید.این کاردستی زیبا آماده شده است.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *