بطری پت 2 لیتری

آیا از کاربردهای روزانه ی بطری پلاستیکی اطلاع دارید؟ آیا اطلاع دارید که چند درصد و یا چه مقدار نفت به پلاستیک تبدیل می گردد؟ بیشترین رشد و تولید مواد در ساخت و تولید کننده مربوط به کدام بطری پلاستیکی است؟ کاربرد همه ی بطری ها در کشورهای تولید کننده یکسان است؟
کاربرد همه ی بطری های پلاستیکی در کشورهای مختلف یکسان است. اما برای یک سری بطری ها مانند بطری های شیشه ای به دلیل شکننده بودن نقص دارد و سایر کاربردها ارزان بودن، جابه جایی آسان، محکم بودن در برابر هر نوع تغییرات از کاربردهای اصلی بطری پلاستیکی است.
هر بطری پلاستیکی حدود ۵/۱ درصد بشکه نفت تشکیل و مصرف می گردد و پلاستیک های معروف برای ساخت بطری ها پلی الفین- پلی استایرین و پت هستند اگر این مواد در تولید محصولات پلاستیکی استفاده شود میزان درآمد، فروش، تولید این محصولات افزایش می یلبد.
از گذشته تا به امروز حدود ۲۶ درصد از تولیدات پت افزایش یافته است بیشترین بازده ی تولید و ساخت بطری ها و محصولات پلاستیکی استفاده ی مواد پت است.
در چندین سال پیش مصرف مواد پت برای ساخت بطری ها و الیاف حدود ۵۳ میلیون تن بوده است اما در گذشته حدود ۴۰میلیون تن بوده است بنابراین کارایی مواد پت بیشتر است.

مدیر فروش؛ مهندس علی اکبر سعادتی نسب
شماره تلگرام:۰۹۳۵۱۷۹۲۲۰۷
شماره تماس :۰۹۱۲۴۶۶۶۹۸۴
ای دی کانال دنیای بطری پلاستیکی
@worldofplasticbottle
ای دی شخصی
@Alisaadatinasab

ایمیل: sdtnsb@yahoo.co.uk

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعدا رای: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *